Alla inlägg under september 2007

Av Empa - 29 september 2007 00:18

imorgon smäller det högt. Satan vilken fest det kommer att bli. Vi har allt!
Mingel
Buffé
Liveband
och sjukt mycke party musik.
Det kommer bli så fucking nice!!!
Har sett fram emot den här festen i en månad nu. Ikväll har jag och flis lagat mat för 80 personer och vi hoppas att det kommer att räcka. Annars döör vi! =) Nej det gör vi inte, men det skulle vara sjukt pinsamt om det inte räckte.
håller tummarna för att allt kommer gå enligt planerna.

Av Empa - 25 september 2007 22:44

Söker ett par lårhöga stövlar till på lördag. Någon som vet vart jag kan hitta sådana? Webbsidor eller butiker i stockholmstrakten.


Tacksam för supersnabba svar!!

Av Empa - 23 september 2007 20:34

Det var vad min lördag bestod av. Jag, Di och B.M var på tivoli i skogås. Med oss hade vi även Di:s barn. Det var supermysigt och jag fick oxå åka karusell. Ihop med Di:s 3:åring. Det va jätteskoj! =)


På kvällen åkte vi ut till Heroncity och drog en bowling på spinners. Jag kom sist första serien men den skyller jag på uppvärmning, dom andra två serierna kom jag 2:a. Inte illa. B var snäppet vassare annars var vi jämna alla tre.

Nu ska jag chilla eftersom dan har varit sjukt stressig. Har varit ute i skärholmen c hela dagen och letat efter en outfit till lördag. Tror att jag har lyckats ;-) Ä inte riktigt säker ännu.


Av Empa - 23 september 2007 10:29

Kan ni inte lämna lite kommentarer då? det blir liksom lite roligare för mig =) Så trist att sitta och skriva bara för sig själv. Känns lite skitzofrent =) Eller enormt egocentriskt. 

Åhh.. nu vill alla läsa hur min underbara dag har varit, åhh gud vad bra jag är! (Ironi)

Men lite så känns det faktiskt. Inte så spännande att skriva för sig själv hela tiden.


Idag ska jag iaf ut och handla så mycket som det bara går inför festen, ska bli skönt att få det överstökat. Måste hitta en outfit!

Av Empa - 22 september 2007 10:34

hela natten i väntan på att L skulle komma hem. Låg bara och väntade på att nyckeln skulle sättas i dörren och att han skulle storma in och "väcka" mig.
Det gjorde han inte, istället var det Klumpen (L:s papegoja) som väckte mig. Vaknade vid 07.00 av att han satt och sa: -"boink,boink,boink". Försökte somna om och lyckades antagligen, för 09.34 vaknade jag av att nyckeln sattes i dörren och L kom hem. Han hade somnat hos sina kompisar i en säng ihop med en killpolare och en Tjejpolare.

Det är jättebra för mig att veta då jag vet att det är okej för mig att sova med mina killpolare också. Hoppas bara att han fattar det och inte kör på någon jävla dubbelmoral. Kan han sova med tjejer kan jag sova med killar.

Nu ska jag åka hem, pallar inte sitta här och ha ont i magen längre. Ska åka hem och ta en dusch och göra mig fräsch för dagen, ska nämligen hänga med flickorna idag.

Puss

Av Empa - 21 september 2007 09:45

Shit! Festen är nästa lördag.


Vad som måste ordnas innan:

Handla mat ( i helgen)

Handla en fest outfit

Titta på lokalen ( på onsdag)

Göra en nagelförlängning

Laga mat

Hämta alkoholen

Fixa dekorationer och belysning


Allt det ska jag hinna med innan lördag nästa vecka.

Det är helt sjukt mycket att göra, tur att jag har Flisan vid min sida =)




Av Empa - 20 september 2007 00:17

På första plats: Jag


På andra plats: Oj! Jag igen.


På tredje plats: Nämen! Jag igen.


På fjärde plats: ja, okej. Jag


På femte plats: Jag, jag, jag, jag, jag!!!!!



Där har ni www.samstjustnu.blogg.se

Av Empa - 19 september 2007 23:22

Gott råd #1:
Anledningen till att våra bh:ar inte alltid matchar våra trosor är att vi faktiskt byter underkläder.

Gott råd #2:
Om vi kollar på fotboll med er är det inte för gemenskapen, det är deras häckar.

Gott råd #3:
Om sanningen smärtar, fråga oss de egokänsliga frågorna på din lönedag.

Gott råd #4:
När det är möjligt, försök att säga vad du än har att säga efter filmen.

Gott råd #5:
Nej, vi är inte imponerade av din bil - det krävs inga speciella talanger för att betala bilkostnader varje månad.

Gott råd #6:
Snälla, kör inte när du inte kör.

Gott råd #7:
Våra "huvudvärk vid läggdags" är omvänt proportionellt mot det antal bad du tar.

Gott råd #8:
Om du verkligen söker efter ett ärligt svar skulle du inte fråga i sängen.

Gott råd #9:
Om det bara är kvinnor som skvallrar, hur håller du och dina kompisar reda på vem som är lättfotad?

Gott råd #10:
Sluta berätta för oss att manliga strippor är bögar; vi bryr oss inte.

Gott råd #11:
När du inte är i närheten rapar jag också högt.

Gott råd #12:
Ditt bidrag till ditt barn borde vara mycket mer än den y-kromosonen som du så osjälviskt offrade.

Gott råd #13:
När du är ute med oss, var snäll och bär "vår" favoritklädsel istället för din. På så sätt så håller de slitna jeansen och den skitiga t-shirten längre.

Gott råd #14:
Om du måste grymta till svar, var snäll och utveckla ett sätt att indikera en positiv och en negativ grymtning.

Gott råd #15:
Insistera inte på att vi ska sluta prata i "den jävla telefonen" och sen inte prata med oss.

Gott råd #16:
Ögonkontakt är bäst upprättad ovanför vår axelhöjd.

Gott råd #17:
Din kommande flint är en bra sak - det subventionerar våra håromvårdnadskostnader.

Gott råd #18:
Ja, vi vet att de största kockarna är män, varför vill du då aldrig laga mat?

Gott råd #19:
Vi går till toaletten i grupp för att prata om dig.

Gott råd #20:
Ja, vi vet att du antagligen slår oss i armbrytning; hursomhelst, väldigt få löneförökningar eller befordringar är förvärvade genom att bryta arm med chefen om det.

  

                                Källa: www.yttermera.se

Ovido - Quiz & Flashcards