Direktlänk till inlägg 19 september 2007

Kvinnors goda råd till män

Av Empa - 19 september 2007 23:22

Gott råd #1:
Anledningen till att våra bh:ar inte alltid matchar våra trosor är att vi faktiskt byter underkläder.

Gott råd #2:
Om vi kollar på fotboll med er är det inte för gemenskapen, det är deras häckar.

Gott råd #3:
Om sanningen smärtar, fråga oss de egokänsliga frågorna på din lönedag.

Gott råd #4:
När det är möjligt, försök att säga vad du än har att säga efter filmen.

Gott råd #5:
Nej, vi är inte imponerade av din bil - det krävs inga speciella talanger för att betala bilkostnader varje månad.

Gott råd #6:
Snälla, kör inte när du inte kör.

Gott råd #7:
Våra "huvudvärk vid läggdags" är omvänt proportionellt mot det antal bad du tar.

Gott råd #8:
Om du verkligen söker efter ett ärligt svar skulle du inte fråga i sängen.

Gott råd #9:
Om det bara är kvinnor som skvallrar, hur håller du och dina kompisar reda på vem som är lättfotad?

Gott råd #10:
Sluta berätta för oss att manliga strippor är bögar; vi bryr oss inte.

Gott råd #11:
När du inte är i närheten rapar jag också högt.

Gott råd #12:
Ditt bidrag till ditt barn borde vara mycket mer än den y-kromosonen som du så osjälviskt offrade.

Gott råd #13:
När du är ute med oss, var snäll och bär "vår" favoritklädsel istället för din. På så sätt så håller de slitna jeansen och den skitiga t-shirten längre.

Gott råd #14:
Om du måste grymta till svar, var snäll och utveckla ett sätt att indikera en positiv och en negativ grymtning.

Gott råd #15:
Insistera inte på att vi ska sluta prata i "den jävla telefonen" och sen inte prata med oss.

Gott råd #16:
Ögonkontakt är bäst upprättad ovanför vår axelhöjd.

Gott råd #17:
Din kommande flint är en bra sak - det subventionerar våra håromvårdnadskostnader.

Gott råd #18:
Ja, vi vet att de största kockarna är män, varför vill du då aldrig laga mat?

Gott råd #19:
Vi går till toaletten i grupp för att prata om dig.

Gott råd #20:
Ja, vi vet att du antagligen slår oss i armbrytning; hursomhelst, väldigt få löneförökningar eller befordringar är förvärvade genom att bryta arm med chefen om det.

  

                                Källa: www.yttermera.se

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Empa - 27 oktober 2009 10:28

Okej, nu har jag en fråga till er som läser den här bloggen?Varför hänger ni på den här bloggen istället för på min nya? Är den mer lättläst? Är den roligare (utan att jag har uppdaterat på typ år)? Varför? Snälla svara eftersom jag står lit...

Av Empa - 19 september 2009 19:31


    Den här bloggen och bloggportalen har blivit helt sjukt snygg. Snacka om uppsving. Det är nästan så att jag har lust att byta tillbaka igen.     Följ mig på: www.pempa.blogg.se ...

Av Empa - 28 maj 2009 12:11

Det är fortfarande relativt hög besökarstatistik på den här bloggen och jag har nu bestämt mig för att lägga ut den nya till er som fortfarande hänger kvar här. Så håll till godo och säg gärna vad ni tycker.   www.pempa.blogg.se     Kisses ...

Av Empa - 5 maj 2009 15:05

Nu har ni som ville ha den nya bloggadressen fått en inbjudan på facebook. Er som jag inte har på fb och som jag inte har mail till. Typ Maddeluskan, fråga my handy man.   Kisses ...

Av Empa - 27 april 2009 14:09

Nu ska ni som ville ha fått den nya bloggen mailad till er via facebook. jag skapade en grupp och bjöd in er som ville ha den nya.   marty, du kan kanske få den nya bloggen men jag vill inte att du ger ut adressen till någon annan då. Vill att den sk...

Skapa flashcards