Alla inlägg den 10 oktober 2007

Av Empa - 10 oktober 2007 23:06

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa.

Natti natti


Stay lovely friends


Av Empa - 10 oktober 2007 22:30

Myggan på kanal fem är ett skitzat program. Jag har inte riktigt bestämt mig för om jag tycker om det eller inte. =)

Dom gör narr av diverse kända svenskar i tecknat format. En kul idé, men håller den?

Vad tycker ni?

Av Empa - 10 oktober 2007 22:06

Kommentera när ni ändå är inne och läser?

Det jag skriver kanske inte går att kommentera eller så är jag sjukt tydlig hela tiden :-D Bra Empa!


Idag har jag jobbat mellan 09.30 och 17.30 Inte en alltför spännande dag men den har funkat =)


Har precis kollat klart på grey´s anatomy och bölat ögonen ur mig. Jag vet inte vad jag skulle ta mig till om D eller L-L dog. Jag skulle nog dö med dom. Shit vilken hemsk tanke!

Peppar, peppar ta i trä!

Ovido - Quiz & Flashcards