Alla inlägg den 14 oktober 2007

Av Empa - 14 oktober 2007 21:30

Den här veckan ser ut som så här:


Måndag: jobba 09.00-18.00  Hänga med min pojkvän på kvällen

Tisdag: jobba 12.30-22.30   sen hem och sova

Onsdag: jobba 10.00-18.00  Hänga med Dirty förmodligen

Torsdag: jobba 13.00-22.30 Hem och sova

Fredag: jobba 12.00-00.30    Låååång kväll. blir nog sova hos pojkvännen

Av Empa - 14 oktober 2007 21:02

Vi tog vårt pick och pack till bowlinghallen och körde hårt. Vi hade med oss Dirtys föräldrar och dom hade inte bowlat på hur många år som helst. Iallafall så var hennes styvfar gryyyym.

Jag kämpade hårt och länge för att han inte skulle ta mig, men det slutade med att han vann första serien med 186 poäng. Jag slutade på 125. Inte illa men inte tillräckligt bra.

Andra serien gick sämre tror jag. kommer inte riktigt ihåg. L-L vann den andra serien, hade ingen aning om att hon var så sjukt bra på bowling. Jag väntar mig en rematch gums!


Av Empa - 14 oktober 2007 16:37

  • Vem är den människa som du vet att du alltid kan komma till oavsett?

Jag är inte hundra på att jag har en sådan människa. Eller jag vet att jag har det, men jag släpper inte in någon så nära så att jag skulle blotta min själ. Har gjort det en eller två gånger för dirty så det får väl bli hon då kanske.


  • Vågar du rangordna dina vänner och bekanta i vilka som betyder mest? Kan man göra det eller inte?

Absolut inte. MIna vänner är alla lika värda.


  • Har du blivit sviken av en vän någon gång? Hur/När? Känns det fortfarande?

Jag har blivit rejält sviken och när jag tänker tillbaka på det så kan det fortfarande göra ont. Det sveket har format mycket hur jag är som person idag.


  • Känner du att du har en bra relation till människor omkring dig?

Utåt så tror jag att jag har det.


  • Vad tror du andra tycker är din bästa/sämsta egenskap?

Min sämsta egenskap är nog att jag kan vara rätt pesimistiskt när det inte vill sig som jag vill. Dålig förlorare också. Min bästa egenskap har jag ingen aning om. Men jag kan tänka mig att det är nått i stil med att jag är snäll.

Ni som läser det här får gärna kommentera den sista frågan och meddela mig vad ni tycker är bäst/sämst med mig. Nyttig information


http://mlilja.net/tjejsnack/

Skapa flashcards