Alla inlägg den 30 oktober 2007

Av Empa - 30 oktober 2007 22:17

Vad hände? Räcker det inte med dom gångerna vi hänger ihop dom andra 11 månaderna om året? Jag såg fram emot att gå på julbord med mina nya kollegor och lära känna dom bättre. Istället ser det ut som att hela kåren skall äta ihop. Men shit! Vem har kläckt den briljanta idén? Vi har en kick-off en gång om året där hela kåren träffas och gör något skoj tillsammans. Dagen brukar vara genomtänkt och rolig men fram emot kvällen så börjar en hel drös med människor att inta alkohol. Oftast i för stora mängder. Detta resulterar i att människor blir otrevliga och odrägliga.  Detta skall vi alltså gå igenom ytterligare en gång detta år. Varför?


Detta gör mig så sjukt frustrerad!

LAN

Av Empa - 30 oktober 2007 22:14

Jobbat Lan sen i måndags. fick iofs åka hem och sova natten till idag men jag e helt slut iallafall. Var liksom ett halv seriöst LAN kändes det som.

Det kom inte igång förrns fem timmar efter starten, tack vare att alla 20 datorer skulle virus scannas innan dom fick kopplas ihop på nätverket. Hmm.. vad hände liksom. Jag vet inte, har aldrig kallat mig för hacker. Martin! Om du läser det här så lämna en kommentar!



Ovido - Quiz & Flashcards