Alla inlägg under oktober 2007

Av Empa - 21 oktober 2007 19:48

Önskar mig tre saker. Det är saker som jag verkligen vill ha ochsom jag överväger att själv lägga pengar på


Hemmabiosystem ifrån samsung

Digital systemkamera

Videokamera med hårddisk


Av Empa - 21 oktober 2007 18:23

Det är illa när man upptäcker att en av ens favoritbloggare har slutat blogga och att man känner ett tomrum efter denne.

Hur beroende har man då blivit?

Varför har man blivit beroende?

Vad är det som gör att man fastnar?

Vad är det som gör att människor väljer att sluta blogg helt plötsligt?


?

Av Empa - 21 oktober 2007 10:42

Jag och dirty befann oss i vidjaskogarna inatt. Vi hittade på hyss, dansade och diskuterade. En, över förväntan, bra kväll. Iallafall så tackade vi för oss runt 03.00 och ringde en taxi.


Dom sa i växeln att det skulle ta en halvtimme innan taxin skulle komma. Det tog inte en halvtimme, men däremot tog det 10 minuter så vi sprang ut oroliga för att han hade stått och tickat upp till massor av pengar. Satte oss i bilen och sa vart vi skulle. När vi hade åkt ett litet tag så började taxichaffisen prata om vart han bodde och om hans mamma som var 90 år och inte behövde hemtjänst. Vi fick också reda på att han var skild sedan ett halvår tillbaka och nu dejtade en tjej som var 10 år yngre än honom. Med andra ord så fick vi to much information!


Han var riktigt slemmig och för första gången ever var jag orolig efter att dom släppt av mig. Dirty åker alltid vidare till skogås efter jag blivit släppt i trånkan. Höll koll på klockan och när hon inte hade hört av sig efter 5 minuter så ringde jag upp. Då hade hon precis hoppat ur bilen, men hon sa som jag: "-Shit! Det där var en slemmig gubbe!"


Slutsats av detta: Dirty får inte åka själv sista biten igen om chaffisen är slemmig!

Av Empa - 18 oktober 2007 10:14

Hoppas ni har sovit gott. Det har jag gjort =) Gick och la mig vid halv tolv igår och vaknade utvilad vid halv tio. sköönt!


Idag ska jag jobba (som vanligt). Börjar klockan 13.00 Vi håller på och renoverar ett rum på övervåningen och det kommer bli såå fint. Idag ska jag bredspackla hela rummet. Spännande kommer det att bli, mest för att jag aldrig har bredspacklat förut. =) Men hey! hur svårt kan det vara? Har ju kollat in roomservice killarna och dom får det ju att de skit enkelt ut. Ha ha!

Jobbar både eftermiddag och kväll så jag har ju ett par timmar på mig =)


Önska mig lycka till och ha en super bra dag!

Av Empa - 17 oktober 2007 21:41

Dagens grey´s anatomy var halvuselt. Brukar fastna totalt annars men inte idag. Fast det är klart att det är svårt att fortsätta efter dom två programmen som var innan. Då var det bölrekord som gällde.

Shit vad jag grät då =)

Av Empa - 17 oktober 2007 13:00

sitter just nu på jobbet och är klar med alla förberedelser för dagen. Det enda som måste göras är att fixa krämen till melliset. Inget jag orkar ta tag i just nu, dessutom har jag rast. =)

Ikväll efter jag har slutat ska jag åke hem och chilla. Det ska bli hur skönt som helst. Gå och lägga mig tidigt också =) Har sovmorgon imorgon. wiiee

Av Empa - 16 oktober 2007 23:04

Hej hallå. Ville bara berätta att denna bloggbrist beror på att jag inte är hemma vid min egen dator. Sover hos pojkvännen inatt igen. Supermysigt trots två rätt obehagliga fåglar =)

Bloggar mer imorgon.


Ha det bäst tills dess!! 

Av Empa - 14 oktober 2007 21:30

Den här veckan ser ut som så här:


Måndag: jobba 09.00-18.00  Hänga med min pojkvän på kvällen

Tisdag: jobba 12.30-22.30   sen hem och sova

Onsdag: jobba 10.00-18.00  Hänga med Dirty förmodligen

Torsdag: jobba 13.00-22.30 Hem och sova

Fredag: jobba 12.00-00.30    Låååång kväll. blir nog sova hos pojkvännen

Skapa flashcards