Alla inlägg under oktober 2007

Av Empa - 7 oktober 2007 16:45

Såhär kan det se ut när jag och L ska bestämma oss...


Av Empa - 7 oktober 2007 15:39

Städat undan allt från golvet nu iallafall. Skönt med lite yta =) Tror att det får räcka så idag. Orkar inte vara allt för ambitiös =)


Har precis kokat mig en kopp te, Indian Spice. Sjukt gott!

Rekomenderas varmt.


Av Empa - 7 oktober 2007 14:42

addict. Jag har haft facebook i över en månad nu och det börjar kännas. Jag bröjar tröttna. Hittar inga fler vänner och har skrivit till dom flesta som jag har. Vad ska man göra sen? Har startat en ny grupp iofs. =)


...

Av Empa - 7 oktober 2007 12:59

Det är så pinsamt stökigt hemma hos mig. Ni vet sådär pinsamt som det bara kan bli. Som gör att man inte vill att folk ska komma hem till en.


Det känns som att jag måste ta tag i det här idag. Suck!

Av Empa - 7 oktober 2007 10:52

Shit! Vad var det som hände där egentligen?
Jag och Dirty kom nog dit en aning för sent, för när vi kom var folk packade som få.
Det fanns liksom ingen hejd. Dom flesta hade sina dörrar stängda in till sina lägenheter men inte J.H och N.T dom hade sin på vid gavel. Så in och ut sprang det folk hela tiden som var sugna på att röka vattenpipa. Baciller! 

Kan bara förklara känslan på ett sätt, det var som en gigantisk fjortisfest, packade, sugna människor överallt.  Det hade kunnat varit roligt om vi hade varit i samma stadie, men det var vi tyvärr inte. Det som drog ner det ännu mer var att vi var dit tjatade men det var bara J.H och R.T som pratade med oss. N.T försvann med amazing och det var inte så skoj för vi hann  inte prata något alls på hela kvällen.

Vi satsar på nästa helg istället och gör den till världsbäst!

Någon som vill haka med på en födelsedagskryssning fredagen den 30 November? Kommentera det i så fall!

Puss och Kram

Av Empa - 5 oktober 2007 10:16

Så är det rockkväll på jobbet. Vi ska ha live uppträdanden med lokala förmågor. Hoppas att det kommer några besökare bara eftersom jag har insett att jag har glömt att skriva datum på affishen... aj aj =(

Men det e nog chill. Det ska bli spännande att se om dom är klara med allt ute på jobbet. Sist jag kom hem så va allt som vanligt. =)

Nu ska jag göra mig klar för idag, men vi hörs!!

Av Empa - 2 oktober 2007 21:24

För en kanonkväll. Ni som tackade ja och kom är bäst! och ni andra är sämst! =)
Vi som var där rockade iallafall hela kvällen och jag vill passa på att tacka för att ni kom och för alla fina presenter.

Tack Niklas, Jocke, Robin och Maria för dom fina örhängena och halsbandet

Tack Tommy, Joppe och Joel för det superfina halsbandet

Tack hela min familj för alla vackra blommor och den fina sången! ;-)

Tack mamma för kartongen med alla gamla saker i (undra vad jag ska göra med allt) =)

Tack Lisas vänner för vinet ;-)

Tack Lisas föräldrar för presentkortet och chokladen =)

Har jag glömt någon nu så ber jag så hemskt mycke om ursäkt. Det kan bero på att jag var rätt sliten i slutet av kvällen. Hade stressat och ordnat i flera dagar innan. PLus att den där spriten inte var nådig..=)
Jag tackar en än gång för en dunderkväll och hoppas på att nästa gång är det eran ur ;-)
Städningen sög!!

Ovido - Quiz & Flashcards