Alla inlägg under november 2007

...

Av Empa - 30 november 2007 00:14

Nedräkningen fortsätter

Av Empa - 29 november 2007 23:37

Har redan hunnit få lite presenter.

Ett halsband av pappa, som jag redan visat er. I tisdags fick jag ett par örhängen av Ida och idag fick jag en hel låda full med prylar ifrån Lush av mina arbetskollegor och snälla Martina, Melissa och Kim. Så nu kan jag både vara fräsch och vacker på utsidan ;-) Tack snälla ni! Ni är bäst!

Av Empa - 29 november 2007 23:36

på mig som 24åring. Enjoy! Haha

tjo

Av Empa - 28 november 2007 18:20

Dagen har flytit på i vanlig ordning.

Just nu sitter jag och väntar på dirty och jessica. Vi ska åka till farsta hallen och simma ett par längder. Skönt. Jag rör alldeles för lite på mig och simning är ju riktigt bra motion.


Nu har jag bara två dagar kvar som 24:åring. Skumt vad det här året har gått fort. Har redan fått två presenter. Ett halsband från pappa och ett par jätte fina örhängen ifrån Ida (som hon gjort själv) *glad*

På fredag ska vi ut och äta ett helt gäng på restaurang faros. Ska bli jätte mysigt. =)



...

Av Empa - 27 november 2007 12:53

Har ont i magen. Vill inte att dagen ska ta slut. Vill inte mötas av vad som komma skall... usch vilken ångest.

Av Empa - 26 november 2007 21:46

Vad ska man skriva om här för att lyckas bli kommenterad?

Jag har knappt lyckats, men det är svinkul med dom kommentarerna jag har fått =)

Hjälp mig nu. Vad ska jag skriva om för att få er uppmärksamhet? =)

Av Empa - 26 november 2007 17:59

Födelsedagspyntat bloggen lite. Jag måste ju komma i rätt stämning inför fredag.

Bara 4 dagar kvar som 24 åring. =(

Ovido - Quiz & Flashcards