Alla inlägg den 6 november 2007

Av Empa - 6 november 2007 22:58

skräckfilm denna afton på jobbet. Kommer inte rikitgt ihåg vilken men det var en klassiker iaf. Jag tittade inte för jag avskyr skräckfilm. Dom  gör att jag ligger sömnlös alterativt har mardrömmar i flera veckor.  Är jordens mest lättskrämda människa. 


Dagens bekännelse får lov att bli att jag är så rädd för mörkret att jag måste ha en liten lampa tänd om jag sover ensam. Har jag ingen lampa tänd så ligger jag sömnlös. Hemskt!

Av Empa - 6 november 2007 12:09

Vilket innebär en ny dag på jobbet. Vad som helst kan hända =) Idag jobbar jag med Joel och Fredrik. Skoj! Vet inte riktigt vad vi skall hitta på ikväll. Film kanske.


För er som inte vet, så jobbar jag som fritidsledare på en ungdomsgård ute på Dalarö, ett charmig litet ställe som skulle behöva ett rejält ansiktslyft. Kom igen nu roomservice! Hjälp oss!

Har jobbat där i fyra år och 8 månader. Inte illa va ;-) Trivs som fisken i vattnet.


Ikväll slutar jag iallafall klockan 22.30


See ya!

Ovido - Quiz & Flashcards