Alla inlägg den 20 november 2007

Av Empa - 20 november 2007 19:40

Barndomen


  • Vad är ditt allra första minne?

Mitt allra första minne är från familjens utlandssemester till Lanzarote. Kommer inte ihåg hela resan. Bara vågorna i havet där vi badade. Dom var as stora men jag var å andra sidan inte så stor. Var 4år då vi var där =)


  • Hur såg din familj ut? Ja, inte till utseendet då förstås ;)

Mamma, pappa och lillebror.


  • Vad gillade du att göra när du var liten?

my little pony´s


  • Hur skulle du beskriva dig själv som barn?

blyg, liten och söt (det var vad folk sa till mig iaf)


  • Kommer du ihåg några viktiga händelser som format dig själv till den du är idag?

Mobbingen som hände mig i lågstadiet och halva mellanstadiet. Det har format mig mycket.

Av Empa - 20 november 2007 18:37

Antalsrekordet är slaget! Tack för att ni hälsade på. Antalet besökare den här månaden är nämndvärt fler än förra månaden. Hela 11 stycken fler den här månaden!

Skapa flashcards