Alla inlägg under november 2007

=(

Av Empa - 15 november 2007 23:13

Sjuk i halsen =(  Har apont! Har ingen lust och inte tid att vara sjuk.

Är det någon som har en huskur mot detta elände?

Jag måste verkligen bli av med det innan söndag! Ska nämligen åka på utbildning i Linköping på måndag. Jobbigt att må piss när man inte är på hemmaplan. Ipren hjälper ju ett tag men det är ju inte så skoj att gå på värktabletter i en vecka.


Har precis hällt i mig en kopp med pepparmynts te, men jag tror inte att det hjälpte så värst mycke. Lindrar bara för stunden.


Vad har ni haft för er idag då?

Av Empa - 14 november 2007 23:03

Det kan ingen av er ha missat. Ni i stockholm menar jag nu, då jag antar att norrland redan har haft snö ett tag.

Som vanligt blir vår kära huvudstad tagen med storm över detta vita mögel och folk frågar sig återigen vart det kom ifrån?! Snökaos och trafikolyckor till följes.


Tur att Dirty är glad för att det är här iallafall, då vet vi att någon är det =)

Av Empa - 13 november 2007 11:16

Nu har jag äntligen lyckats fixa designen en aning på www.pimpessa.blogg.se (min andra blogg fö er som inte vet) Har inte velat använda mig av den tidigare för att den har varit så sjukt tråkig, men nu vet jag inte hur jag ska göra =)


Glöm inte att rösta-------------------------------------------------->

Av Empa - 12 november 2007 10:47

Hemma ifrån jobbet idag. Känner mig as hängig och magen har strulat en massa hela natten. Så sjukt jobbigt när man inte kan sova pga att man mår dåligt.

Får se om dagen blir lugn så går jag och jobbar imorgon.'


Vad har ni för er denna måndag?


-----------------------------------------------------------------------------------------

Har ni inte gjort ett skit på hela dagen? Jag kan ju villigt erkänna att jag inte har gort det men jag e ju sjuk =) Vad är er ursäkt? =)


Av Empa - 11 november 2007 23:34

Den bästa reklamen genom tiderna. Jag tänker iofs inte så mycket på själva bilen, utan det är allt det andra i reklamen som är så jävla bra rent ut sagt

Av Empa - 11 november 2007 22:48

Har börjat få lite kläm på det här med html koder.

Kanske inte behöver N:s hjälp när allt kommer omkring =) (men du får gärna göra en om du har tid över) =)

Har pulat lite med min www.pimpessa.blogg.se hela kvällen och den har ju förändras iaf =) Vet dock inte om det är till det sämre eller till det bättre. *Suck*


Vad har ni haft för er i helgen då? Gjort något som jag inte har gjort antar jag.


Jag är sjukt nyfiken på vilka ni är som läser min blogg. Är ni personer som jag känner eller är ni helt främmande? Måste lägga upp en omröstning så jag får se. Lova att ni svarar på den då!

Av Empa - 11 november 2007 11:19

hejsan hoppsan!

Ni vet säkert hur det är att ha dagar då man ine har någon energi kvar i kroppen.

Hur gör man för att fylla på när den minskat eller helt försvunnit?

Känner mig helt orkeslös. Kan vara för att jag känner mig dålig, har ont i hela kroppen och i halsen.


Skapa flashcards