Alla inlägg den 2 december 2007

Av Empa - 2 december 2007 21:16

Är inte så mycket för det här med julen. Tycker att det är en galen högtid då de girigaste sidorna kommer fram hos folk. Visst är det roligt att ge, men det verkar som att det är så dyra presenter som möjligt som gäller. Vad hände med uttrycket: "Det är tanken som räknas"?


Jag har iallafall sträckt mig så långt att jag har julpyntat bloggen. =)

 

Glad 1:a advent på er!

Av Empa - 2 december 2007 20:20

Luktar underbart och känner mig som en rosa dröm! 

1: Schampookaka som stimulerar hårrötterna och gör håret tjockare. Luktar gott av kanel.

2: Balsam. Luktar som vaniljmilkshake och vem vill inte ha den lukten på håret?  Mjukgörande och gör så håret blir trasselfritt.

3: Duschcremé. Luktar tuttifrutti och skimrar på huden. Mys!

4: Ansiktsmask med två olika sorters lera och pepparmintsolja. Snabbverkande, skall endast sitta på i 2-3 minuter. Djuprengörande. Otroligt skön!

Av Empa - 2 december 2007 18:19

I helgen har jag flängt runt så det här är första gången jag är hemma sen i fredags eftermiddag. Sorry för dålig uppdatering, men det här har jag haft för mig:


I fredags kväll var vi ute och åt födelsedagsmiddag på Faros på söder. Supergod mat som alltid =) Efter det splittrades vi upp och vi var 6 drinksugna själar som gick vidare till Imperiet på söder. När dom stängde tog kvällen slut och vi splittrades upp och åkte hem.


Lördagen blev soft. Var hemma hos Dirty hela dagen och sen kom N.T över. Vi bakade äppelpaj och lussebullar. Mmmm...


Visste ni förresten att ett decilitermått är en deciliter ;-) (Dirty)


Vid halv sex kom min far och hämtade mig för avfärd mot barkarby, när vi njöt av en god middag i sällskap av min kära farmor som jag inte sett på länge. Skoj!

Efter det återvände jag till Dirty. Vi spelade T.P från 1989 och kunde inte en enda fråga i stort sett. =)


Idag har jag varit på Eko med Flisan och Dirty. Småhandlat lite. =) Efter det åkte jag hem till L. Han och N.T hängde. Jag fick min present, En parfym. Han måste ha hört mig nämna att jag behövde en ny =)


Jag har en fråga till er som var med på T.P igår och jag är lite nyfiken på om ni kan svaret? Here goes:

Vilken älv rinner mellan Sverige och Finland?

Skapa flashcards