Alla inlägg den 9 december 2007

Av Empa - 9 december 2007 21:29

Sitter just nu med härligt chokladdoftande cupcake i ansiktet.

En ansiktsmask som ska vara djuprengörande. Vi får väl se hur ansiktet känns efter jag har tvättat bort den.

 


Antiseptisk ansiktsmask för problemhy


När är choklad bra för din hy? Jo, när den befinner sig i rengörande Cupcake! Cupcake liknar en smarrig chokladmousse men är faktiskt en djuprengörande och antiseptisk ansiktsmask. Kakaopulver och kakaosmör lindrar utslag och absorberar överflödigt fett. Rhassoullera djuprengör och har antibakteriella egenskaper som lämpar sig väl för olika typer av problemhy. Trädgårdsmynta och pepparmynta verkar stimulerande på huden och lugnar irritation. En utmärkt ansiktsmask med en himmelsk chokladdoft. Men du, inte smaka....


www.lush.se

________________________________________

Betyg:

* * * *

av fem möjliga. Jag känner mig jätte fräsh i ansiktet och jag luktar fantastiskt gott. Anledningen till att den inte fick fem stjärnor är att den var lite obehaglig att tvätta bort. Satt rätt hårt.

Av Empa - 9 december 2007 02:46

Dirty hittar en jättefin julstjärna på en hylla på eko. Hon inser att det behövs en lamparmatur men hittar ingen. Bakom henne står en kvinna i blå jacka/tröja. Dirty vänder sig om till henne och frågar:

-"Ursäkta, Har ni lampor till dom här?"

Kvinnan svarar:

-"Nej, Det har jag nog inte ens hemma. Jag jobbar inte här."

Varpå båda börjar skratta. Även jag.

Ovido - Quiz & Flashcards