Alla inlägg den 24 december 2007

Av Empa - 24 december 2007 10:52

God jul!

Har precis kommit upp ur ett julbad. Hela jag luktar jul eftersom jag använde ett badskum från lush som luktar kanel och apelsin (tror jag). Jag känner ingen stress alls just nu då jag bara har mig själv att ta hand om. Ska klä mig julmysigt och fixa håret. Det är premiär för mitt löshår som jag har köpt. (http://www.happyhair.se/)

Hoppas att det blir bra.


Såhär ser min julafton ut:

På dagen ska jag hem till mamma och efter det en sväng ner till pappa. När jag är klar där ska jag skjutsa "tomten" till Dirty och hennes familj. När han är lar där ska jag köra vidare honom och sen ska jag själv tillbaka till Dirty och avsluta kvällen med spel och mys.


Ser fram emot en glädjefylld dag.


Ta hand om er och era nära och kära.


God jul/ Empa

Ovido - Quiz & Flashcards