Alla inlägg den 27 december 2007

...

Av Empa - 27 december 2007 23:20

Känner mig ensam och uttråkad.


Man kanske ska lägga ner den här dagen och gå och lägga sig.

Har börjat på den senaste Harry potter boken.


Ja jag erkänner. Jag är en Harry Potter nörd.


Har läst alla böckerna och sett alla filmerna.

Men det ska ni veta att jag inte är någon dålig människa för det. =) Kanske inte speciellt mycket bättre heller, men jag har fått höra att jag måste tänka mer positivt så då gör jag det.

Av Empa - 27 december 2007 22:17

Den här drinken vill jag ha på nyårsafton. Dessutom behöver jag lite Passion i mitt liv. Ja, drinken heter så =)


Av Empa - 27 december 2007 21:19

Varför kan han inte bara försvinna för en liten stund. Har gått och tänkt på allt hela dagen.


Har ni några tips på hur man kan glömma för en stund?


Det är inte slut till hundra procent ännu, utan vi har gjort ett kortare brejk. Jag vet dock inte hur kort/långt. Jag hoppas att vi kan komma tillbaka till varandra. Jag håller verkligen tummarna för att allt ska lösa sig och vi blir sådär "lyckliga" som vi var i början. Då jag var världens enda och vackraste för honom.


Jag hoppas. Håll tummarna med mig.


Kisses



Av Empa - 27 december 2007 21:08

Kan inte sluta att tänka på det. Det äter upp mig innefrån och jag klarar snart inte mer.

What can i do?


Skapa flashcards