Alla inlägg den 4 januari 2008

Av Empa - 4 januari 2008 19:32

Jag fullkomligt ÄLSKAR denna hamburgare. Den dyker upp på donken en gång om året och jag kan villigt erkänna att jag under den perioden blir en flitig kund.


Ni måste tro att jag är helt skruvad i huvudet som är förälskad i en hamburgare, men jag kan inte rå för att jag tycker att det är bland det godaste som finns.


 Även solen har fläckar och El maco chicken är min fläck ;-)

Av Empa - 4 januari 2008 18:58

Började dagen med att sova länge.

  • Gick upp vid halv tolv.
  • Tog en lång dusch och slappnade av i kroppen.
  • Sen smörjde jag in mig med apotekets brun utan sol, den luktar sjukt gott för att vara B.U.S 

När jag torkat ordentligt så klädde jag på mig och åkte ut till mormor för att hämta biljetterna till Disney on ice imorgon.

Ska bli superskoj. Alla mina kusiner och deras mammor samt K och Dirty.



När jag var klar hos mormor tog jag mig hem till mamma för att träffa min äldsta kusin och hennes bebis. Supersöta Alma! Bifogar en bild lite senare. Åt lunch ihop med dom och pratade lite skit.



Just nu sitter jag hemma hos Dirty. Har precis kollat på ladies night. Vilken hyllning till oss tjejer. Se den!


Kisses

Av Empa - 4 januari 2008 00:25

På söndag klockan 20.00 på tv3. Det är då det händer.



Victoria secret fashion show 2007



Min favorit: Miranda Kerr.

Om jag kunde välja så skulle jag vilja se ut precis som henne.

Ovido - Quiz & Flashcards