Alla inlägg den 6 januari 2008

Av Empa - 6 januari 2008 23:15

Bloggen har legat på is under helgen. So sorry. För en gång skull så har jag haft lite för mig.

Tänkte berätta för er vad jag ha gjort.


Fredag

Var Dirty hos mig. Vi chillade och snackade en massa skit om allt möjligt.

Hon sov kvar och jag drömde att Dirty hade gula gummistövlar. Don´t ask =)


Lördag

Bar det av till Disney on ice i globen med halva släkten samt Dirty och Kotten. Supermys!


Det blev även middag hos mormor efteråt i vanlig ordning. Hon är en riktigt matlagningsguddina, vilken broccolipaj säger jag bara ;-) Efter middagen så underhöll Kotten alla med lite julmusik. Det var så ögonen vattnades, så sött var det.


När middagen var avklarad så upptäckte jag till min fasa att mitt avgassystem var på väg att glida i backen. Ringde genast min far som var snabb på att ge mig en hjälpande hand. Ja, ni ser ju själva =)

 

När jag meckat klart med pappa så åkte jag för att hämta Dirty. Vi drog hem till mig och lite senare kom även Nille. Vi spelade buzz och drack drinkar. Sweet satan.


 Idag söndag

Har jag sovit länge, chillat, ätit en elmaco chicken och hängt hos L. Vi åt pannkakor och såg på film.



Vad har ni haft för er i helgen? Har ni gjort något skoj? Kom igen och dela med er nu =)


Kisses

Ovido - Quiz & Flashcards