Alla inlägg den 7 januari 2008

Av Empa - 7 januari 2008 22:30

Tänkte med den här lilla videon ge er ett smakprov på min fantastiska vinnarskalle. Eller mer avsaknad av den. Jag är dessutom jordens sämsta förlorare som ni märker i slutet.


Spelet heter förövrigt Copter och finns att hitta på hamsterpaj. Vill ni försöka slå mitt rekord så var det 1400. Lycka till!


Enjoy and don´t judge me =)


Kisses

Av Empa - 7 januari 2008 11:29

Efter helgen som varit känns vardagen skit jobbig.


Jag vill inte jobba idag. Jag har ingen lust.

Har sovit ap lite och inte speciellt bra. Plus att jag måste in och skämmas på apoteket efter jobbet idag. Det vill jag inte heller.


Det känns som att den här dagen redan suger.


Skriv något uppmuntrande. Snälla, gör mig lite gladare.


Kisses

Skapa flashcards