Alla inlägg den 9 januari 2008

Av Empa - 9 januari 2008 21:07

Jag har fått ett guitar hero av L och har nu gett mig på svårighetsnivå hard. Sitter nu och känner mig lite halvsugen på att köra ett par låtar. Jag måste ju bli bättre, kan inte köra på medium hela livet =) 


Vill ha samma utstyrsel som killen till vänster (ge mig en silvrig cape!) och ha samma inlevelse som killen höger. =)

Av Empa - 9 januari 2008 20:23

Det jag skriver här är mina egna tankar och funderingar. Det kan ibland uppfattas på ett helt annat sätt än hur jag menar av andra.


Pratade med Dirty idag som hade tolkat det jag skrivit under senaste gången jag grät. Hon tog det som att jag kritiserade henne.

Inte då. Inte skulle jag kritisera Dirty =P Nej, men skämt åt sido så vet hon att jag kan kritisera henne och jag är ofta väldigt ärlig mot människor i min närhet. På gott och ont.


Den här gången var kritiken inte riktad mot dig gums. Ta inte åt dig =)


Idag har jag jobbat och gjort klart min kursläxa. Hur skönt som helst att ha fått den överstökad. Varför envisas jag med att vänta med sånt in i sista stund. Så jävla onödigt när man kan göra det på en gång. Det har i och för sig aldrig varit min starka sida det här med skola. Har känt mig korkad sen lågstadiet =)


Vad har ni gjort idag?


Kisses

Av Empa - 9 januari 2008 00:33

2007 - så här gick det.

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Spelat copter =)

2. höll du några av dina nyårslöften? Nej, skulle sluta röka men det sket sig

3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? En bekant blev mamma

4. dog någon som stod dig nära? Nej, tack & lov

5. vilka länder besökte du? Inga mer än sverige =)

6. är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? Resa!

7. vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? 29/9 & 30/11

8. vad är det bästa som hänt dig år 2007? Justin konserten var sjukt bra

9. största misstaget? Däckade på min och flisans 25-årsfest

10. har du varit sjuk eller skadat dig? Förkylningar.

11. bästa köpet? Ingen aning.l Min kamera kanske

12. vad spenderade du mest pengar på? Bensin till bilen

13. gjorde någonting dig riktigt glad? Dirty har förgyllt mitt år

14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? Justin Timberlakes skiva. Future sex love sound.

15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? likgiltig

16. vad önskar du att du gjort mer? Rest.

17. vad önskar du att du gjort mindre? Jobbat. Finns så mycke annat skoj

18. hur tillbringade du julen? Med mamma, sen pappa och efter det med Dirtys familj

19. blev du kär i år? Jag var redan kär när 2007 började.

20. hur många one night stands? Inga alls.

21. favoritprogram på tv? Inga tvprogram

22. hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Nej.

23. bästa boken du läste i år? Gossip girl serien

24. största musikaliska upptäckten? Ingen speciell

25. något du önskade dig och fick? Singstar i julklapp

26. något du önskade dig men inte fick? Videokamera. Men det sparas till det

27. årets bästa film? Råttatouille

28. vad gjorde du på din födelsedag 2007? Ute på Faros och åt, sen vidare till imperiet i skrapan

29. de bästa nya människorna du träffade? Jessica är supersöt. Jocke och Niklas är även dom mina kompisar =)

30. hur skulle du beskriva din stil år 2007? Bekvämt sexig ;-)

31. vad fick dig att må bra? L, Dirty och Flis

32. vilken kändis var du mest sugen på? hmm.. Justin då =)

33. vem saknade du? Saknade L mycke då han var upptagen med mycket annat

34. favoritmånad? Augusti

35. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Kanske, men vad vet jag. Svårt att säga om man inte haft det.

Ovido - Quiz & Flashcards