Alla inlägg den 10 januari 2008

Av Empa - 10 januari 2008 21:07

Har upptäckt att det smyger omkring lite folk här och läser min blogg, men vilka är ni egentligen? Känner jag er? Har ni bara ramlat in av en slump och sen fastnat eller är det första gången ni kikar in?


Jag vet redan att Dirty, Ronka och min moster läser här, men vilka är ni andra.

Har ni egna bloggar? Jag är sjukt nyfiken på er.

Kan ni inte lämna en kommentar och skriva era egna bloggar om ni har någon.

Annars kan ni väl bara skriva om hur ni hittade hit? =)


Kisses

Av Empa - 10 januari 2008 17:33

Kvällen har börjat och jag jobbar. Just nu har jag rast dock. Fram till 18.00


Vad gör ni?




(Helt onödigt inlägg, jag vet!)

Av Empa - 10 januari 2008 11:09

Hon är en av nyckelpersonerna i mitt liv. Hon är alltid glad, positiv och uppmuntrande.


Jag älskar henne.


Hon är dock inte speciellt teknisk =)
Fick en kommentar av henne på förra inlägget där hon undrade om andra kunde se vad hon kommenterade till mig.


Ja moster det kan dom. Så fort jag har godkänt kommentaren kommer den upp för allmän beskådan =)


I helgen har jag inga planer alls. Jobbar sen fredag, lördagen blir nog relativ lugn, om det inte dyker upp något det vill säga.


Kisses

Ovido - Quiz & Flashcards