Alla inlägg den 13 januari 2008

Av Empa - 13 januari 2008 23:36

Imorgon eftermiddag drar jag till Linköping för sista gången.


Eller.. ja vad jag vet om iallafall =)


Ska ner till Valla folkhögskola för att avsluta min fritidsledarkurs.

Det känns lite bitterljuvt då dom här kortresorna varit lite som en flykt för mig. Det har varit underbart skönt att slippa vardagen här hemma och fått låta huvudet arbeta lite. Det vilar rätt mycket annars.


Jag ni vet ju att mitt huvud får arbeta så mycket att det blir överarbetat och jag börjar säga en massa korkade saker till slut. Vi får se vad jag kommer hem med den här gången.

Kanske en ny ångestbanan i sikte

Av Empa - 13 januari 2008 14:46

Igår var jag hod Dirty och hängde. Vi spelade chicago och 500. Jag vann allt! Mohaha. Shit vad nice, ni vet ju redan vilken sämst förlorare jag är =)


Har fortfarande inte fått msn installerat. Dom jävlarna vägrar samarbeta med mig. Suck. Vet inte vad jag ska göra, har försökt med allt som står i hjälp programmet och dom data hackerna som jag pratat med vet inte heller vad som är knas (N)

Tur att web messenger finns, även om det går sjukt långsamt.




Kisses

Ovido - Quiz & Flashcards