Alla inlägg den 18 januari 2008

Av Empa - 18 januari 2008 18:10

Jag hade inställningen på att få vara ledig idag men så blev det tyvärr inte. Mina kollegor var sjuka och Fredde stod ensam kvar för att ro skeppet, vilket han inte kan eller får. Jag hoppade in och tog den andra åran.


Tillsammans rodde vi ihop våfflor till mellis och film som fredagsspecial. Trevligt tevligt.


Nu har jag precis kommit hem och vet inte alls vad den här helgen har att erbjuda. Jag vill väldigt gärna köpa en ny mobiltelefon då jag har lessnat en aning på min.

Vet ännu inte vilken dock.    


Förslag?

Av Empa - 18 januari 2008 10:26

Din födelsedag


  • När fyller du år?

30 November


  • Hur gammal kommer du att bli nästa gång du fyller år?

Hela 26 år gammal



Hur brukar du fira din födelsedag?

Lite pompa och ståt med mina vänner och tårtfika med familjen och släkten


  • Önskar du dig något speciellt i födelsedagspresent?

Det är långt dit så jag har inte tänkt på det ännu.


  • Kommer du ihåg något som du fick på din förra födelsedag?

Ja, allt. Först hade jag och Flisan en brakfest ihop eftersom vi båda fyllde 25. Sen firade vi mig på min födelsedag genom att äta på restaurang Faros och efter det gick vi vidare till Imperiet på söder.

Mysigt!


Ovido - Quiz & Flashcards