Direktlänk till inlägg 19 januari 2008

Frågestund

Av Empa - 19 januari 2008 11:53

Hittade den här frågelistan hos jempa 


Vilken svordom använder du mest? Jävlar

Äger du en iPod? Nj, har ingen användning för en sån

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?  10.30

Hur många resväskor äger du? Ingen, brukar låna av mamma

Använder du flip-flops?  Nej, aldrig. Tycker att det är obekvämt med den lilla biten mellan tårna.

Var köper du dina matvaror ifrån?  Ica typ =)

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?  Jag tar hellre bilden, men vill gärna vara med ibland även om det inte är ofta.

Vilken var den senast filmen du såg?  The Holiday, tror jag.

Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?  Med en vän.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa då? Betala av billånet och sen köpa en lägenhet.

Har någon någonsin kallat dig lat? Ja, tveklöst.

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?  Nej

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? En egengjord skiva med Takida.

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?  Jag har fallit tillbaka till Takida igen  =)

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Nej, inga hemlisar den här veckan =)

Vad åt du till middag senast?  Två pannkakor =)

Använder du huvtröjor? Ja det gör jag.

Kan du vissla?  Självklart

Vem var det som senast ringde dig?  Han!

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? älskar berg och dalbanor.

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?  Såklart att det finns folk som pratar bakom ryggen på mig.

Vilket riktnummer befinner du dig i? 08

Tittade du på tecknat när du var liten?  Yes

Hur många syskon har du? Ett

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Farsta centrum är närmast och den är stoor

Är du blyg inför det motsatta könet? Sjukligt blyg.

Vilken film kan du alla replikerna till? Hmm...Ingen.

Äger du några band t-shirts? Nej.

När flög du senast?  December 2004

Hur många stolar står runt ditt köksbord? 3 stycken

Läser du för skojs skull?  Yes. Jag kan inte somna annars

Pratar du några andra språk?  Knappt engelska

Diskar du din egen disk? Ja, det finns ingen som kommer hit och diskar inte

Har du gråtit offentligt? Ja usch.

Har du en stationär dator eller en laptop? laptop

Försöker du alltid att lära dig nya saker? Dålig på det

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?  Ja, lite gammaldags är jag väl =)

Vill du just nu göra några tatueringar eller piecingar?  Ja, jag vill göra ett par älvvingar över ryggen.

Kan du kasta macka? Haha..nej!

Har du någonsin varit på Jamaica? Nopp

Vad har du med dig in på bion? Baconsnacks

Vem var din favoritlärare och varför? Fru Ogenstedt. Min lärarinna i svenska på högstadiet. En väldigt sträng dam men som var grym på att lära ut.

Har du dejtat någon av en annan religion? Nej

Vad har du för väder? Regn, regn, regn.

Gillar du att flyga? Ja, det är mysigt =)

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?  Humor! Och där tror jag att de flesta tjejerna är beredda på att skriva under.

När sov du senast på golvet? Vet inte om jag någonsin har gjort det =)Vilken är din favoritdrink? Frozen strawberry daquari

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?  6 timmar funkar.

Är dina dagar fullbokade och stressade? Nej, Jag åker till jobbet och sen hem. Inte mer än så.

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej, jag var tyst som en mus.

Vilken är din favoritfrukt? Mango

Hur gammal blir du nästa födelsedag? Hela 26 år. Det börjar gå utför nu =)

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Har aldrig gjort.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja, när det gäller andra.

Tror du på liv på andra planeter? Ja, det måste finnas en tredje planet ifrån solen i ett annat solsystem.

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Motsatta könet. Tjejer har en viss tendens att tycka illa om mig =)

Vad var det senaste du åt? Ostbågar. =)

Gillar du senap? Ja. grovkornig

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?  Ja,ja,ja,ja

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej

Tycker du om att krama folk?  NJa. inte vem som helst. det där med närhet är tufft.

Skulle du säga att du är trendig?  Jag är trendig på mitt egna sätt med min egen varierade stil.

Äger du en digitalkamera? Jadå.. En svart samsung.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja, varför säga något och sen inte hålla det?

Vad är du allergisk mot? Nötter och rött färgämne..

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej. Varför skulle jag?

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?  Mamma kallade mig Kristoffer ända tills pappa fick henne att förstå att jag var en tjej. För dom hade varit säkra på att jag var en kille under hela graviditeten.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Empa - 27 oktober 2009 10:28

Okej, nu har jag en fråga till er som läser den här bloggen?Varför hänger ni på den här bloggen istället för på min nya? Är den mer lättläst? Är den roligare (utan att jag har uppdaterat på typ år)? Varför? Snälla svara eftersom jag står lit...

Av Empa - 19 september 2009 19:31


    Den här bloggen och bloggportalen har blivit helt sjukt snygg. Snacka om uppsving. Det är nästan så att jag har lust att byta tillbaka igen.     Följ mig på: www.pempa.blogg.se ...

Av Empa - 28 maj 2009 12:11

Det är fortfarande relativt hög besökarstatistik på den här bloggen och jag har nu bestämt mig för att lägga ut den nya till er som fortfarande hänger kvar här. Så håll till godo och säg gärna vad ni tycker.   www.pempa.blogg.se     Kisses ...

Av Empa - 5 maj 2009 15:05

Nu har ni som ville ha den nya bloggadressen fått en inbjudan på facebook. Er som jag inte har på fb och som jag inte har mail till. Typ Maddeluskan, fråga my handy man.   Kisses ...

Av Empa - 27 april 2009 14:09

Nu ska ni som ville ha fått den nya bloggen mailad till er via facebook. jag skapade en grupp och bjöd in er som ville ha den nya.   marty, du kan kanske få den nya bloggen men jag vill inte att du ger ut adressen till någon annan då. Vill att den sk...

Ovido - Quiz & Flashcards