Alla inlägg den 24 januari 2008

Av Empa - 24 januari 2008 23:34

Jag tänkte faktiskt avsluta den här dagen nu.

Är riktigt trött och det förstår ni nog när jag säger att jag ska gå och sova, jag som är en riktig nattuggla. Sov så gott så hörs vi förmodligen imorgon.

Av Empa - 24 januari 2008 23:20

Har hittat en blogg som är sjukt underhållande. Den heter:


Två singltjejer-ocencurerat


Spana in den och ni kommer hajja vad jag menar.

Av Empa - 24 januari 2008 11:15

Förlåt mig fader för jag har syndat


Inatt befann jag mig inte hemma, utan hos en annan människa av det motsatta könet. Atmosfären runt oss var enorm och jag njöt av varje minut, varje sekund och varje andetag. Den här människan är inte som vem som helst. Han fick mig att glömma världen för en stund. Han fick mig att må bra i en timme eller två. Jag hoppas verkligen inte att han försvinner ut ur mitt liv, för jag vill ha honom där. Om inte annat för att få glömma en stund, för att få låtsas en stund.



Så ikväll kommer jag gladeligen att sluta ögonen och vänta på att få träffa honom igen.


Han är ju ändå bara en drömvärld bort.

Ovido - Quiz & Flashcards