Alla inlägg den 26 januari 2008

Av Empa - 26 januari 2008 01:31

Kom hem för en halvtimme sen. Har jobbat. En rätt kul kväll, fastnade framför diverse tv-spel.

Ett spel som heter snakeballs på ps3 och givetivs guitar hero på ps2 =) Jag jobbar just nu hårt på att bli lika bra på hard som jag är på medium. Det vill säga gryym!


Ikväll har även mina tankar funnits på ett annat håll. Nämligen hos en av mina bästa vänner, Dirty. Varför förstår ni om ni läser hennes blogg. Hon har det inte lätt just nu och det får mig att känna mig ledsen i hjärtat. Vill inget annat än att hon ska vara glad ju.

Det är så himla jobbigt när människor som man älskar mår dåligt. För jag vill bara göra allt bra igen.



Tänk framåt gumman! Tänk vad bra vi kommer att ha det i sommar! ;-) 


over and out!

Kisses


Ovido - Quiz & Flashcards