Alla inlägg den 30 januari 2008

??

Av Empa - 30 januari 2008 22:27

Jag är jätte trött och ändå har jag inte gjort mer än att legat på soffan idag. Kanske för att jag är sjuk?! Såklart att det är.


Shit vilket förvirrat inlägg det här blev.


Nu ska jag iaf gå och lägga mig och filosofiera lite.


Jag är lite nyfiken på om L lyckades slå mitt copter rekord idag? Håller tummarna för att han hör av sig i så fall


Sov gott hörrni!


Kisses

Av Empa - 30 januari 2008 15:59

Är genigalisk.

Jag älskar karlns grova skämt

Det här klippet är en del av en hel film som heter

Magnus Betnér Uncut 


Som jag givetvis tänker köpa mig.



Av Empa - 30 januari 2008 15:18

Kom igen nu, Vad vill ni att jag ska skriva om?


Jag har extrem bloggtorka och det börjar bli långtråkigt att surfa nätet runt för att hitta inspiration. Jag vet ju att ni läser min blogg eftersom jag har haft över 800 besökare den här månaden.(såå roliiigt)


Vad saknar ni?

Av Empa - 30 januari 2008 13:58

Vad är det här och vem är hon?

Är det bara jag som får känslan av en dålig svensk p-rulle när introt sätter igång. Herregud, vem kläckte idén till den här videon? Hoppas att den människan skäms =)

Av Empa - 30 januari 2008 10:05

Jaha så var det min tur att åka på en liten förkylning. Jag hatar snor! Speciellt när det rinner i mängder. Det är liksom extra äckligt då =(


Jag försökte uppdatera redan igår kväll när jag kom hem men då ville inte bloggagratis fungera för mig. Det kanske var många som var inne och bloggade klockan 24.00?


Jobbade sent igår, var hemma vid 23.30 Rätt rolig arbetsdag med mycke aktiviteter och glada barn. =) Jag fick tokspö i ett spel som heter Snakeball som vi spelade på playstation 3 igår kväll. Trots att jag fick tokspö så får det


E E E E E



Kisses




Ovido - Quiz & Flashcards