Alla inlägg under januari 2008

Av Empa - 23 januari 2008 21:01

Hej allihopa.


Såg att det var länge sen jag skrev något. Jag måste skylla detta på att jag har extrem bloggtorka. Har inget att tillföra just nu.


Har precis kommit hem ifrån Dirty. Vi gjorde inget speciallet, jag skulle få hennes ex gamla minneskort till min nya mobil men det var för stort. Typiskt =(


Just nu sitter jag och har lite ångest för att jag kommer vara fattig efter alla räkningarna på fredag. *snyftar* Hade jordens lass den här månaden. Inge skoj alls.


Men men... Hur har eran dag varit?


längtan


Kisses

Av Empa - 21 januari 2008 23:57

Blir sällan imponerad av musikvideor men den här vr riktigt cool.

Av Empa - 21 januari 2008 21:13

Helt sjukt stor katt. =O

Av Empa - 21 januari 2008 20:41

Ny mobil!

Det blev den här fina sony ericsson s500i. Har gått och spanat på den ett litet tag och insett att den faller mig rätt bra i smaken. Är lite trött på min rosa samsung.

Av Empa - 21 januari 2008 12:45

Jag whoopade Freddes ass i copter. Han gick omkring på jobbet och var så säker på sin vinst.

Han trodde aldrig att jag skulle slå hans rekord på 3300.


Våran tävling funkar på det här sättet:

Den som innehar rekordet vinner inget utan det är den som förlorar som måste sätta in en summa till valfri välgörenhet. Man har tre arbetsdagar på sig att slå rekordet och har man inte lyckats med det så har man förlorat.


Jag slog honom på tredje arbetsdagen, då han trodde att han var säker. Jag inte bara slog honom, jag spöade skiten ur honom! Mohaha.


5100 poäng! Slå den du Fredde





Kisses (Jag älskar att vinna)

Av Empa - 20 januari 2008 23:40



En uppdatering av föregående blogginlägg.


Elemental6 vann den här deltävlingen i emergenza! Grattis!

Av Empa - 20 januari 2008 19:35

Har precis kommit hem från fryshuset där emergenza har gått av stapeln. Idag var det Elemental6 som spelade och mfl. Dom gjorde riktigt bra ifrån sig, bra scenshow och riktigt bra låtar. Så nu håller jag tummarna för att dom går vidare, alltid roligt när det går bra för dom man känner.


Tänkte bjuda på en dagens outfit också. Det har aldrig hänt förut och jag är osäker på om det kommer att hända igen, but here goes!

Ni får ursäkta den dåliga bilden, är ingen van outfitbloggare =)


Tröja: Gina tricot

Jeans: Tro det eller ej, men de är från Cubus

Overkneastrumpor: Lindex

Stövlar: Skopunkten


Av Empa - 20 januari 2008 13:48





Vad tycker ni om min nya sockersöta image? Alltid lurar den någon.

Ovido - Quiz & Flashcards