Alla inlägg under januari 2008

Av Empa - 3 januari 2008 23:14

Jag tror att risken finns att jag har gått och blivit bloggberoende.


Hur hände det? Om jag rannsakar mig själv och tänker efter så började det nog när jag upptäckte att ju oftare jag uppdaterade, desto mer läsare fick jag. Roligt med många som kikar in ju =)


Har gått nästan hela dagen och klurat på vad jag ska skriva om när jag kommer hem. Givetvis så har det funnits bra saker och mindre bra saker, men alla dom har försvunnit ur mitt huvud nu. Lagom tills jag kommit hem.


Min dag har iallafall bestått av arbete, inte så mycket mer än så. =)


Kisses

Av Empa - 3 januari 2008 11:13

god morgon!


Det är vitt på marken.

En skräckblandad förtjusning. Det innebär nämligen att jag måste skotta fram min bil innan jag kan ge mig ut på dom hala vägarna. Det innebär också att jag kommer få leta ihjäl mig efter en parkering på dalarö.


Ångest!


Men det är ju skoj för alla barn som har vinterlov. Att den äntligen kom. Så idag kan det hända att det blir snöbollskrig =) Det är roligt!



Kör, gå och åk pulka försiktigt!


Kisses

...

Av Empa - 3 januari 2008 01:10

Go natt allihopa. Sov så gott så hörs vi imorgon =)


Av Empa - 2 januari 2008 20:24



Alanis Morissette - Ironic.

En låt som inte kan lämna mig oberörd. Den får mig verkligen att tänka till. Så skönt att det finns låtar som innehåller bra text.



Ironic

An old man turned ninety-eight He won the lottery and died the next day It's a black fly in your Chardonnay It's a death row pardon two minutes too late Isn't it ironic... don't you think?



It's like rain on your wedding day It's a free ride when you've already paid It's the good advice that you just didn't take Who would've thought... it figures



Mr. Play It Safe was afraid to fly He packed his suitcase and kissed his kids goodbye He waited his whole damn life to take that flight And as the plane crashed down he thought "Well isn't this nice..." And isn't it ironic... don't you think?



It's like rain on your wedding day It's a free ride when you've already paid It's the good advice that you just didn't take Who would've thought... it figures



Well life has a funny way of sneaking up on you When you think everything's okay and everything's going right And life has a funny way of helping you out when You think everything's gone wrong and everything blows up In your face


 

A traffic jam when you're already late A no-smoking sign on your cigarette break It's like ten thousand spoons when all you need is a knife It's meeting the man of my dreams And then meeting his beautiful wife And isn't it ironic... don't you think? A little too ironic... and yeah I really do think...



It's like rain on your wedding day It's a free ride when you've already paid It's the good advice that you just didn't take Who would've thought... it figures



Life has a funny way of sneaking up on you Life has a funny, funny way of helping you out Helping you out


Av Empa - 2 januari 2008 18:07

Achmed the dead terrorist goes christmas!

Enjoy!

Av Empa - 2 januari 2008 10:54

Idag är det första arbetsdagen på det nya året. Känns sådär. Har egentligen ingen lust att gå och jobba, för jag vill inte att vardagen ska infinna sig.  Har mängder att göra innan den 10/1.


Två läxor eller arbeten ska man kanske kalla dom. Jag måste även göra en folder för gården. När ska jag hinna det och dessutom vara med barnen?


Jag får klona mig helt enkelt


Vad ska ni göra idag då? Slår vad om att hälften av er om inte fler, är lediga. =(


Kisses

Av Empa - 1 januari 2008 23:56

Besökarredkord idag! Shit, Nu får ni börja ställa lite krav på mig. För jag vill ju att ni ska komma hit ofta och hälsa på.


Besöksstatistik - Januari 2008

Unika besökare

2008-01-01

75

 

Kisses

Av Empa - 1 januari 2008 22:53

Årets Program: Desperate Housewifes

Årets Bok: Ego Girl av  Carolina Gynning

Årets Film: The Holiday. Även om den kom 2006 =)

Årets Dricka: Kall lingondricka

Årets Plagg: Ett enkelt bredaxlat linne

Årets Doft: Be delicous by DKNY

Årets Smink: Min foundation från ?

Årets Favorit: Dirty

Årets Blogg: Stina-lee.blogg.se

Årets Nyårslöften: Har inga, hoppas bara på kärleken detta året.


Spännande shit.


Kisses

Skapa flashcards