Alla inlägg under januari 2008

Av Empa - 1 januari 2008 21:41

Nyåret 2007/2008 upptäckte Fröken L en förälskelse för tomtar.

Det var även Nyåret då moulin rouge trosorna åkte på kvällen till ära.

Nyåret 2007/2008 fick jag se min babycousin Ronka riktigt väck.

Det var även Nyåret då Herr K visade sina smygfetisher för att bli fotad. Nyåret 2007/2008 var ett speciellt nyår, för då fick Empa ett fuck you finger i skallen.


Det här nyåret var annorlunda.  

 


En liten påpekan efter antydan. Ronka hade ingen fjortisfylla. Det var första gången jag var med och partade hårt med hennne =)


Kisses

Av Empa - 1 januari 2008 20:26

Jag har berättat om alla mina julklappar, men jag tror att jag har glömt en.

Det är nämligen så att jag fick en klocka av honom i julklapp. Å den är sjukt mycke pimp. Ni måste bara få se den.


Så här får ni både bild och videoklipp:


Av Empa - 1 januari 2008 17:34

Tänkte att jag skulle göra ett litet kollage med nyårsbilder. Skulle det vara intressant? Bara något litet.


Jag har dock inte hämtat hem min sladd för att föra över bilderna från kameran. Den kommer något senare, så håll ut my friends 


Av Empa - 1 januari 2008 15:29

Det skumma är att man väljer att starta det nya året med att ligga asbakis på soffan. Skoj liksom. Hur tänkte jag då?!


Igår var jag och Dirty lite överallt.

Vi gjorde oss iordning hemma hos Dirty och blev sen hämtade av hennes styvpappa. Dirtys mamma bjöd oss på gona midda och bananasplit till efterrätt.

Mumsich!

Vi velade länge sen efter middagen om hur vi skulle göra, men kvart över elva bestämde vi oss äntligen för att åka till Ronka och Fishy i Alvik.  Vi firade tolvslaget med dom som var där. Men jag saknade honom. Fick inte nyårs pussas alls. =(


Vad gjorde ni?


Kisses

Av Empa - 1 januari 2008 14:24

Hej
Jag har registrerat mig som Buzzador på Buzzador.com och föreslår att du också gör det!
Som Buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

För närvarande ställs de som anmäler sig på en väntelista eftersom det just nu inte tas in fler Buzzadorer.
När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det.

Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som Buzzador är princessEm):
http://www.buzzador.com/se/buzzador/register.php?refstr=princessEm

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
http://www.buzzador.com?refstr=princessEm


Kisses

Ovido - Quiz & Flashcards