Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Empa - 4 februari 2008 22:38

Shit vad jag är dålig på att uppdatera. Har liksom inget att skriva känns det som. Jätte tråkigt.


Har varit på kalas idag efter jobbet, min lilla kusin fyllde 8. Hjälp vad gammal jag är. Hon var ju bara 1 eller 2 år när jag tog studenten.

Roligt att träffa min mosters vänner också då dom är det sötaste och raraste människorna som existerar. Helene som jämt är så himla glad och sprallig varje gång man träffar henne, Nina som jämt är supergullig och Pernilla som det bara lyser självsäkerhet och sensuallitet om. Sen har vi givetvis min moster som alltid förgyller en kväll med sin mysighet. Jag håller tummarna för att jag kan få lite av varje av dom egenskaperna. =)


Vad har ni haft för er idag?


Kisses

Av Empa - 4 februari 2008 14:09

Sitter på jobbet och tänkte bara göra ett snabbt inlägg så ni vet att jag lever.

Bjuder på en fantastisk bild som är tagen av en arbetskollega för två år sen, den är faktiskt tagen i rummet som jag befinner mig i just i detta ögonblick!


Ovido - Quiz & Flashcards