Alla inlägg den 10 februari 2008

Av Empa - 10 februari 2008 18:25

Lördags kvällen spenderades hemma hos Dirty i goda vänners lag(N,R,E,M,J &B). Vi kollade på melodifestivalen som Amy Diamond och Christer Sjögren tog hem. As sugigt! Det fanns inte ett enda bidrag som jag diggade, ja eller det skulle vara Velvets låt i så fall. 

Dirtys kusin kom förbi en sväng, störtskön tjej.

Efter melodifestivalsfiaskot var över så drog Dirty fram twister. Det gick sådär skulle jag vilja påstå. Jag var inte sämst men inte heller bäst. Alltså var jag  sådär lagom som man ska vara som svensk. (skittrist)


Satt och suktade på M:s mage, hon ska ha bebis. Han var beräknad till idag, men jag har inte hört något så han ligger säkert och jäser fortfarande.

Jag är verkligen så fruktansvärt avundsjuk. Tröstar mig med att min tid kommer.



Vad har ni gjort i helgen?


Kisses


Av Empa - 10 februari 2008 17:58

Fick hem det här paketet med campbells soppor nu i veckan. Har buzzat dom lite på mina kollegor och det är en höjdare. Jag är så himla nöjd över att jag har gått med i buzzador det känns lite som julafton när paketet kommer på posten.

Vill du få chansen att vara först på marknaden med olika produkter?

Klicka på länken under... 



Hej
Jag har registrerat mig som Buzzador på Buzzador.com och föreslår att du också gör det!
Som Buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.
När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det.

Följ den här länken så det framgår att det är jag  som har bjudit in dig (mitt användarnamn som Buzzador är princessEm):
http://www.buzzador.com/se/buzzador/register.php?refstr=princessEm  

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
 http://www.buzzador.com?refstr=princessEm

Hälsningar

princessEm

Ovido - Quiz & Flashcards