Alla inlägg den 11 februari 2008

Av Empa - 11 februari 2008 21:36

Jaha...

Jag skulle inte vilja påstå att min lägenhet skiner men den är bra mycket renare än den va innan.
Jag pallade inte med mig själv och mina tankar så jag satte helt enkelt igång med att städa.

Bytte lakan i sängen också,till mina nya fina, för nu är jag trött på mig själv. Nu måste jag börja unna mig lite vardagslyx och kvalité, inte bara tycka synd om mig själv och gräva ner mig i tron om att jag är världens sämsta människa. Jag vet att jag inte är det.

Jag är fan skit bra! =)

"Vill han inte ha mig så är han inte värd mig" som en mycket klok människa sa.


Av Empa - 11 februari 2008 19:19

Är lite sällskapssjuk idag. Trodde att jag skulle få hänga med Dirty idag efter jobbet men nej, jag blev dumpad, hon skulle hem till sitt ex och kolla på film. Så jag åkte hem och drog några rundor poker. Det gick inge vidare.

Usch, inget går som jag vill idag.

Skit dag!

Var till och med så sällskapssjuk att jag ringde honom, pratade lite skit om allt möjligt.

Jag vet att jag inte borde höra av mig till honom, men det får saknaden att försvinna just för stunden iallafall. Även om den blir olidlig efteråt när vi har lagt på.

Vilken jävla mes jag är!



Kisses



Ovido - Quiz & Flashcards