Alla inlägg den 14 februari 2008

Av Empa - 14 februari 2008 23:30

På vägen hem i bilen hörde jag Magnus ugglas låt pärlor åt svin på radion och bestämde mig för att verkligen lyssna på texten innan jag bytte kanal. Jag blev lite förvånad över den lilla självförtroendes kicken jag fick och måste därför dela med mig av denna låt till er.

Vad tycker ni?

<3?

Av Empa - 14 februari 2008 10:04

 

Så var den här.... Alla hjärtans dag.


Dagen som jag älskar när jag har ett förhållande och dagen som jag avskyr när jag är singel. Idag kommer jag påstå att denna dag endast är kommersiellt dravvel. Just för att jag är singel.

Hade dock tänkt att överösa mina två bästa vänner med kärlek och blommor, problemet är att jag inte har råd med blommor så dom kommer (endast) få kärlek =)


Min tanke går ut till D och B som för första gången på typ 8 år inte har någon att fira denna dagen med. Jag kan inte föreställa mig hur det känns. När vanan att ha någon att uppvakta har funnits så länge måste det vara svårt att bryta mönstret och inte uppvakta.


Nu ska jag vakna till liv och åka til skogås rackethall för att spöa upp mina kollegor i badminton.



Kisses


Ovido - Quiz & Flashcards