Alla inlägg den 15 februari 2008

Av Empa - 15 februari 2008 16:52

Jag gick upp relativt tidigt i morse för att jag hade bokat upp min dag med mig själv. Ni vet sådär som man kan göra när man vet att dagen endast kommer bestå av sällskapet av en själv. Jag hade planerat dagen in i minsta detalj. Visserligen är den långt ifrån slut ännu men jag känner ändå att tiden rinner iväg. Jag har dock hunnit med två av fyra bestämda saker, nämligen tvätten och promenaden.

De sakerna som jag ännu inte tagit mig för att göra är att storstäda och sen ta en dusch för att fräsha upp mitt fräsha jag lite till.

Anledningen till detta är att jag fastnade i ett samtal på msn med en gammal arbetskollega och numera vän. Vi pratade lite om allt möjligt och jag tror även att vi till sist lyckades bestämma att jag ska åka dit för att hälsa på. Någon gång.

När samtalet avslutades blev jag fasligt trött, vet inte om det kan bero på att jag äntligen fått kontakt med karln eller om jag helt enkelt var för ambitiös i mitt upplägg för dagen.

Klockan är ju trots allt bara 17.00 så jag kan gott ta mig en liten tupplur för att sen vakna och ta en dusch, för att sedan bli vackrare än på länge.

Så får det bli.

Ha en trevlig fredagskväll för det tänkte jag och mitt ego ha.



Kisses

Av Empa - 15 februari 2008 14:29

Tänkte bjuda er på ett par minuters relativt underhållande tidsfördriv =)

Av Empa - 15 februari 2008 13:33

Precis kommit hem igen efter en halvtimmas rask promenad. Jätte skönt. Varöfr gör jag inte det oftare?  Det får helt enkelt bli ändring på det. Ut med latheten och in med det hurtiga =)

Nu ska jag ner i tvättstugan och ta hand om min tvätt...



See ya´ll later

Av Empa - 15 februari 2008 10:45

Idag ska jag ha en rå om mig själv dag, jag är nämligen ledig från jobbet. Först har jag tvättstugan klockan 13.00 och medans den första maskinen går så ska jag ut och promenera i det fina vädret. Själv! Shit vad trist, men vad gör man när alla man känner jobbar.

Efter promenaden ska jag städa lite här hemma.

Ta en dusch och lägga en ansiktsmask.


Kvällen har jag inegn aning om. Dirty är ute och flänger med B. Dom skulle se en stand up komiker och äta ute. Kommer hon hem tidigt så kanske jag drar dit, men vad vet jag. Blir det inte så blir jag hemma i min ensamhet.


Vad ska ni göra idag?


Kisses 

Skapa flashcards