Alla inlägg den 20 februari 2008

Av Empa - 20 februari 2008 22:09

Nu är det dags. Jennifer Lopez och Mark Anthony ska bli föräldrar. =)

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/klick/article1883825.ab

Av Empa - 20 februari 2008 21:43

Flängde runt med två arbetskollegor hela förmiddagen. Vi skulle nämligen handla arbetskläder. Inte så spännande kan man tycka och nej, det var det kanske inte heller.

Iallafall så hamnade vi på onoff också för att inhandla lite nya spel till gården. Grejjen med onoff just idag var att dom hade rätt bra fönstershopping och då menar jag inte att dom hade roliga saker. Nej, jag menar utbudet av butiksanställda!


Den första killen jag uppmärksammade var han som hjälpte oss med faktureringen, Han såg inte helt fel ut, Lång, Blåögd, Sjysst frisyr och piercing i underläppen.


Den andra killen jag uppmärksammade höll på och plockade ut varor på hyllorna. Jag skulle nämligen välja ut en datorväska till laptopen på jobbet och var osäker på hur många tum den var på och om de skulle få plats. Då kom han fram till mig och berättade snällt men bestämt (me like) att den vanligaste storleken på laptops är 15 tum. Sen log han ett sånt där leénde som gör en knäsvag (läs mig) och fortsatte plocka. Han var oxå rätt lång, en veckas skäggväxt och sjysst frisyr. Ögonfärgen hann jag inte uppfatta då jag blev alldeles för generad av hans plötsliga uppenbarelse brevid mig.


Så slutsatsen av detta blogginlägg får bli att jag:

  • Måste hänga oftare på onoff
  • Fråga om hjälp även om jag ej behöver den
  • Våga titta killar jag tycker ser bra ut i ögonen, hur ska jag annars få veta vilken ögonfärg dom har?


Kisses

Ovido - Quiz & Flashcards