Alla inlägg den 21 februari 2008

Av Empa - 21 februari 2008 23:22

Den här låten får mig att tänka på varma sommarkvällar, Ljumna bad när man är frusen, känslan av att vara nykär och doften av nytvättade kläder.  Alla dom där små sakerna som gör livet lite mysigare och härligare. Det som ger mig en må bra känsla helt enkelt.

Lyssna och njut.

Av Empa - 21 februari 2008 23:09

Hur kommer det sig att mina besökare inte besöker mig lika frekvent längre? Jag har iofs varit rätt dålig på att uppdatera den senaste veckan. Ändring på det!


Idag har jag som vanligt startat min dag med badminton i skogås rackethall. Skoj, idag höll jag och F på att vinna dessutom. Inte illa för någon som är så kass som jag!

Sen bar det av till jobbet i vanlig ordning och där har dagen flytit på.


Hur har eran dag varit? Har ni gjort något roligt?



Kisses

Ovido - Quiz & Flashcards