Alla inlägg den 23 februari 2008

Av Empa - 23 februari 2008 10:23

Har inte sovit ett sit inatt men ändå känner jag mig pigg och glad idag. Vilken underbar känsla, att få vakna upp och känna sig glad! Det var inte igår kan jag erkänna. Jag slår vad om att det här kommer att bli en sjukt bra dag.

Ska ta mig ut till vidja inom ensnar framtid. Dirtys kotte ska få en fyrhjuling av sina morföräldrar och det vill jag inte missa. Tänk er ansiktsuttrycket på denna lilla fyra åring när han insér att fyrhjulingen är hans. Han kommer ju skina som en sol =) Detta måste förevigas genom både film och kort. Självklart kommer jag dela med mig av detta till er.

För vem får inte ett leénde på läpparna när när man ser ett barns sanna glädje i ansiktet?


Den här låten går just nu på min stereo, en riktigt skön må bra låt som ger en bra start på dagen. Därför delar jag med mig av den till er och hoppas att eran dag kommer bli lika bra som min =)



Kisses

Av Empa - 23 februari 2008 00:40

Shit vilken lyckad kväll!

Nu tror ni säkert att jag har varit ute och skakat mitt arsle, men icke sa nicke... Jag har jobbat =)

Vi har haft live kväll på gården och det är alltid sånt jäkla bra ös och sjysst stämning då.

För att inte tala om våra underbara ungdomar som ställer upp och jobbar med oss! Utan dom skulle allt falla, ni är bäst! (Marty, ta åt dig nu ;-) Du är en av dom)

Nu ska jag gå och lägga mig och drömma om en massa hårdrock och skränande gitarrer.



Kisses

Skapa flashcards