Alla inlägg under februari 2008

Av Empa - 3 februari 2008 18:32

Ni kanske vill veta vad jag gjorde igår?

Bland annat så kollade jag på när Dirty hängde upp en taklampa i sitt sovrum och jag kunde inte låta bli att filma det hela.

Med hennes godkännande så vill jag ju givetvis visa er detta.

So here goes!


Av Empa - 3 februari 2008 11:59

Sitter hemma hos Dirty och har avnjutit en riktig hotellfrukost. Inte illa, speciellt inte med tanke på att jag aldrig intar detta mål i vardagen.


Planerna för idag är närmast obefintliga. Det kanske blir en liten tripp till EKO stormarknad för att kolla på lampfötter.  Ja, det är nog lika roligt som det låter.


Vad är era planer för idag?


Kisses

Av Empa - 1 februari 2008 16:01

Första inlägget för februari 2008.

Idag sov jag till ett ungefär. Jätteskönt. Har inte gjort något speciellt alls idag, bara softat eftersom jag fortfarande mår dåligt.


Ikväll skulle jag och Dirty ha åkt till Flisan men hon ringde och avbokade eftersom hon ska jobba imorgon. Synd, det hade varit skoj att hänga lite. Så nu vet jag inte alls vad som händer ikväll. Ska plocka upp Dirty halv sex i farsta strand och sen ska vi åka och handla lite gottis till ikväll.



Kisses

Skapa flashcards