Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Empa - 3 mars 2008 21:12

Han hatar mig inte alls, Så det så!


Tänk på vad ni säger för även om det är på skoj så har ni ingen aning om hur personen ni säger det till uppfattar det.

Av Empa - 3 mars 2008 19:17

Jag är inte död!

Jag frodas och mår bra=) Har gömt mig i skogen ett par dagar. Så himla skönt faktiskt. Har inte ens saknat bloggen. Ett sunt tecken känns det som.


Helgen har varit trevlig, lugn och skön.


I fredags var jag och Dirty på 11-års kalas hos min mosters man. Han är född på skottdagen nämligen. Det var mycket trevligt.

Lördagen spenderades ihop med Dirty, Ronka och Flisan. Vi åt gott och kollade på melodifestivalen. Den helt onödiga trippen till söder tänker jag inte ens berätta om. ;-)

Söndagen spenderades i vertikalläge på soffan i stugan i skogen. Skönt!


Vad har ni haft för er i helgen?



Kisses

Ovido - Quiz & Flashcards