Alla inlägg den 7 mars 2008

Av Empa - 7 mars 2008 11:40

Jag är med på sämst just nu listan. Ligger faktiskt på andra plats med mitt citat. Inte illa med tanke på att det bara var en liten felsägning ;-)


www.samstjustnu.blogg.se

Av Empa - 7 mars 2008 11:28

Jag är supersugen på att fixa håret. Att göra en förtjockning skulle räcka men även en förändring i längden vore guld eftersom mitt hår vägrar bli längre än till axlarna.

Shit vad sugen jag är! Vill ha nu! NU!

Ska ev åka ut till Flisans tjej och kolla läget på lördag. *hoppas* Kolla hur mycke som skulle behövas och vad det skulle kosta.


Idag ska jag jobba till 00.30 Känns sådär roligt just nu. Det kommer säkert att bli askul men just nu känns det bara som att jag vill vara ute i det vackra vädret och frossa i våren som äntligen är här! =)


Vad ska ni göra idag?



Kyss och smek


Av Empa - 7 mars 2008 01:16

En låt som har fastnat rätt hårt i mitt huvud just nu är denna, sweetest ass in the world med Alex C.

Den är liksom rätt trevlig att ha på hjärnan på den är trallvänlig =)



Ovido - Quiz & Flashcards