Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Empa - 25 mars 2008 16:39



Baby when you're gone, I realize I'm in love

days go on and on, and the nights just seem so long

Even food don't taste that good, drink ain't doing what it should

things just feel so wrong, baby when you're gone

Av Empa - 25 mars 2008 14:57

En grym låt som just nu finns bland mina favoriter.

Glöm inte att svara på inlägget under!

Av Empa - 25 mars 2008 14:16

Idag har det ramlat in lite besökare. Superkul tycker jag. Brukar normalt sett bara ha runt 40 trogna besökare per dag. Inte illa det heller men mycke vill ha mer som det heter.


Så vad tycker ni nykomlingar om min blogg?

Även ni som är mina trogna besökare är hjärtligt välkomna att kommentera.


Saknar ni något?

Undrar ni något?'


Skriv och fråga så ger jag er svar på era funderingar.


Kisses

Av Empa - 25 mars 2008 10:09

Idag ska jag tillbaka till jobbet igen efter 4 dagars ledighet. Känns lite sådär. Hade gärna varit ledig fyra dagar till.

Det mest positiva med den här veckan är att jag bara har 3 arbetsdagar att göra. Är ledig på fredag och måndagen därefter. Ska bli skönt med ännu mer långledighet.

Ska ju som sagt på kryssning på lördag och paniken börjar infinna sig om vad jag ska ha på mig.

Frånk-aaa ska hjälpa mig på fredag (hoppas jag) att hitta en outfit.


Ska klippa in mitt löshår på fredag också. Åh vad jag är laddad.



kisses

Skapa flashcards