Alla inlägg den 26 mars 2008

Av Empa - 26 mars 2008 23:54

Precis hemkommen från salem.

Har varit där och förlängt mitt hår.. Guud vad långt det är. Det känns helt sjukt. Men det är bara till att vänja sig.

Tyvärr får ni inte se några bilder förräns på fredag. Ska till frisören då och klippa in det och klippa snygg frisyr.  Ni får bärga er tills dess helt enkelt.


Jag och Flisan fick även våra ögonfransar och ögonbryn färgade. Myyys.


Nu tänkte jag försöka sova, det kommer bli svårt dock eftersom det är party på våningen under mig, låter som dom vrålar ikapp till singstar.

Roligt med lite liv i huset. =)


Ni får ha det så bra så hörs vi imorgon.


 Kisses

Av Empa - 26 mars 2008 11:07

Ja jag vet att det är en särskrivning i titeln men jag tyckte det såg skitjobbigt ut när det var ihopskrivet.


Just nu sitter jag och laddar för en dag på jobbet, men mest laddad är jag för det som ska ske ikväll. Jag ska åka och plocka upp Flisan efter jag har slutat och sen bär det av till södertälje. Där ska jag göra en hårförlängning. jag är superspänd på att se hur resultatet blir.

Jag har väldigt konstigt hår. Mina hårstrån är väldigt tunna och det gör att håret blir flygigt väldigt lätt. Så jag hoppas verkligen att det blir bra.


Vad ska ni hitta på idag?


Kisses

Av Empa - 26 mars 2008 01:26

Jag vill komma över honom nu men jag vet inte hur?


Jag känner mig krossad, jag känner mig bortglömd, jag känner mig illamående och mitt självförtroende är så gott som borta.


Alla skratt jag skrattar känns tillgjorda och falska.


Alla frågor om hur mår du svara jag gladeligen bra på, men jag gråter inombords.


Jag har ingen ork, ingen energi och ingen lust.


Jag vill bara bli mig själv igen men jag vet inte hur?

Hur slutar man bry sig? Hur slutar man att tycka synd om sig själv?


Hur gör ska jag göra för att komma över honom?

Ovido - Quiz & Flashcards