Alla inlägg den 31 mars 2008

Av Empa - 31 mars 2008 22:32


Kryssningen blev mer eller mindre en succé.

Det partades till 05.00 på morgonen för vissa medans andra slängde in handduken redan vid midnatt. Jag var inte en av dom.


Jag var med dom som höll igång, ja till och från iallafall. Det var nämligen rätt underhållande att bara sitta och observera dansgolvet till och från. Jag och mitt sällskap runt bordet kom fram till att det är en speciell grupp av människor som åker på kryssning.


Med speciella menar jag att inte alla finner nöjet i att dansa till skitmusik men dessa människor gjorde det. Dom såg till och med glada ut under vissa skitlåtar =D

Där fanns även människor som åkte kryssning enbart för att ragga. (Det såg ut så iallafall)

Min kusse Frånk-aaa fick en blodigel på sig som verkligen inte fattade att hon inte var intresserad av honom. Han gav sig helt enkelt inte förrns hon lyckades lura iväg honom till fel hytt.


Även jag lyckades få lite uppmärksamhet under kvällen.

En kille kom fram och frågade mig om jag ville dansa med honom. Tyvärr hade jag så jäkla ont i fötterna så jag klarade knappt av att stå. Jag förklarade detta för honom och avböjde artigt dansen. Han svarade med att säga: "men jag kan köpa nya skor till dig". Jaha tänkte jag och svarade honom snällt med: "hur hjälper det mig just nu?" Han avlägsnade sig då och kvar stod jag och tänkte "fan, han hade ju gärna fått köpa ett par nya skor till mig när vi kom i hamn".


Men men, man ska ju tydligen inte gråta över spilld mjölk.


Fick ett "ragg" till. Flisans killes bästa kompis som också var med på kryssningen. Jag vet inte om han var intresserad på riktigt eller om han kände sig tvungen till att vara det för att Flis (pushade honom?) Trevlig var han iallafall men jag vet inte om han är något för mig. Vi får väl se.


Jag hann även med två outfits innan kvällen var slut. Hade ingen lust att gå omkring och lukta sprit om klänningen så jag var tvungen att byta.

Nej det var inte jag som hade spillt på mig själv om det var det ni trodde. Det var Flisans kille som råkade hälla en halv drink över mig.


Det är lite tråkigt att kryssningen är över för den här gången men det är ju inte så svårt att styra upp något när det blivit lite varmare och man kan hålla till ute på däck.


Det är något att se fram emot.



Kisses


Kryssningsflickorna och Robin.



Av Empa - 31 mars 2008 19:41

Precis hemkommen från helgens bravader. Jag har varit ledig idag på grund utav trötthet. Det tar på krafterna att åka kryssning. Tänkte berätta mer om den lite senare.

Idag har jag hängt med Dirty som också var ledig. Vi har chillat och hängt lite ute i det vackra vädret.


Nu ska jag packa upp min väska och äta lite middag.



Hörs lite senare!

Ovido - Quiz & Flashcards