Alla inlägg den 2 april 2008

Av Empa - 2 april 2008 19:57

En grym video av Nickelback med låten Rockstar

Av Empa - 2 april 2008 16:22

Har jag spenderat på svt:s hemsida med att kolla på avsnitt av klass 9A. Onödigt spill med tid kan vissa kanske tycka, men vadå, jag är ju dålig. Inte direkt läge att vara uppe och flänga runt då.


Jag önskar att det här illamåendet kunde lägga sig någon gång. Det är verkligen ingen trevlig känsla.


Problemet som drabbar mig när jag är hemma och är sjuk är att jag blir så förbannat uttråkad, men jag har ingen energi till att göra något. *suck*



Vad har ni haft för er idag? Har ni jobbat? Gått i skolan? Skolkat?

Berätta!



Kisses

=(

Av Empa - 2 april 2008 13:43

Hemma idag. Jag mår superilla och min mage har bestämt sig för att göra uppror. Sämst!


Sitter just nu och tittar på klass 9A på svt:s hemsida.

Det är en mycket intressant dokumentärserie.


http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=1061234



kisses

Av Empa - 2 april 2008 00:43

Den här dikten knåpade jag och Flisan ihop till Dirty i födelsedagspresent. Varken hon eller jag kunde hålla tårarana tillbaka.


Diana världens goase tjej är,

vänskapen den ännu bär.



Heltidsmamma men alltid densamma

Alltid nära till att få fnatt,

så att vi andra kan få oss ett gott skratt.



Singellivet precis börjat har,

så känn ingen panik att skaffa dig en karl.



Du dansar som få och är alltid på.



Vi tycker nu att du kareoke bör sjunga,

så att hela båten börjar att gunga.



Trots tondöv du är,

 håller vi dig kär.



För att öva din stämma,

så att du den 13 april i kan klämma.

Till låtar av TAKIDA ska vi sjunga så att det börjar svida och gunga.



Grattis på dagen din,

nu beställer vi in en tonic och gin.



Skål!



Av Empa - 2 april 2008 00:02

Lägger upp lite fler bilder från kryssningen, vi hade ju så roligt.


Jag och mina äppelkinder och mitt säkrakorttecken.

 


Jag och Söta Eva. Är hon inte det charmigaste lilla trollet ni någonsin har sett?




Kisses


Ovido - Quiz & Flashcards