Alla inlägg den 6 april 2008

Av Empa - 6 april 2008 22:00



Jag är uttråkad!

Av Empa - 6 april 2008 17:14

Nu jäklar ska jag bli av med mitt gäddhäng under armarna. Dessa har jag beställt hem idag. Dom ska komma senast 10 maj.


Av Empa - 6 april 2008 16:51

Är nyss hemkommen efter helgens utflykter. Har inte varit hemma sen i fredags förmiddag.

Efter att jag hade slutat jobba i fredags kväll åkte jag hem till Dirty och sov där. Hade ingen lust att somna ensam.

När vi vaknade på lördagen chillade vi och åt frukost, sen bar det av ut till nynäshamn när Dirty fick sin första alldeles egna bil:

 En volvo 740 GL. (grandeluxe?)


Vi burnade hem och tog med oss barnen till vidja för lite mys i solen.

 


Fikade och lekte med K:s 4-hjuling. Vi var även på lekplatsen vid stora badet och lekte.

Gud vad det är roligt att gunga. Det är hur underskattat som helst!



Vi stannade kvar i vidja hos Dirtys föräldrar över natten så när barnen hade gått och lagt sig satte vi vuxna oss och spelade chicago, som Dirty vann. Duktig som hon är.


Idag har jag degat och lagt in en massa kort på datorn. Borde städa lite men orken existerar inte. Snart kanske?


Vad har ni haft för er?




kisses



Ovido - Quiz & Flashcards