Alla inlägg den 11 april 2008

Av Empa - 11 april 2008 22:02

Befinner mig hos Dirty som är barnledig denna helg.

Vi har suttit och kollat på en massa kort från svunnen tid och skrattat en hel del. Tänk vad mycket man har gjort eller inte gjort.


Hur kvällen kommer att sluta vet jag inte just nu. Dirtys granne är på väg hit för att hänga en stund.


Det blir nog bara till att ta det lugnt ikväll.


Vad ska ni göra?



Kisses

Av Empa - 11 april 2008 13:56

Slängde ihop en liten film från i måndags då vi var och bowlade..


Nu ska jag ut och byta däck på bilen!




Enjoy!

Av Empa - 11 april 2008 11:40

Var tvungen att gå upp klockan 08.00 i morse. Det kändes sådär med tanke på att jag är ledig idag.

Anledning till mitt tidiga uppstigande är ventilationen. Det skulle nämligen komma några snubbar och titta på min ventilation och dom kunde komma allt mellan 08.00-15.30

Jag hade med andra ord ingen lust att ligga kvar i sängen när dom kom, med tanke på att jag bara bor i en liten etta och mitt sovrum är det samma som mitt vardagsrum. Jag var dessutom tvungen att vara hemma tills dom kom.

Husarrest som vindsurfaren kallade det.


Nu har dom i alla fall varit här och jag är ledig på riktigt. Först tänkte jag att jag skulle sova en sväng men sen ringde min mor och sa att hon kunde haka på mig till bolaget när jag skulle dit.


Med andra ord är det duschen som gäller nu sen ska jag åka och möta upp henne.


Kisses

Skapa flashcards