Alla inlägg den 24 april 2008

Av Empa - 24 april 2008 23:04

DIREKT DU LÄSER DETTA ÄR DU UTMANAD: 25 frågor om dig själv.

Röker du?

Ja

Snusar du?

Nej

Skolkar du?

Nej, jag jobbar.

Gör du frukosten själv?

Jag äter inte frukost

Har du suttit i rätten?

Nej

Har du slagit ner någon?


Nej, klappat till däremot

Har du pussat någon av samma kön?

Ja

Har du varit på strippklubb?

Nej

Vad gör du när du blöder näsblod?

Har aldrig blödigt näsblod så jag vet inte

När grät du senast?

Söndags kanske.

Vem kan du prata om allt med?

Dirty

Har du solglasögon?

Ja, obekväma dock

Skriv en mening på engelska:

Let me show you what it really means,To be frustrated sexually to be in need

Vem pussade du senast?

Dirty


Vad är din högsta önskan just nu?

Att hitta kärleken

Vad heter den hårspray du använder?

Proffs

Vem gillar du?

Jag gillar Flisan och Dirty

Vilken färg har du på tröjan du har på dig?

Brun

Har du string på dig just nu?

Nej

Känner du någon som heter Niklas?

Ja, ett par.

Har du bärbar data? Ja

Är du blyg?

Oftast

Vad tänker du på just nu?

Att det ska bli skönt med en ledig dag imorgon.

Av Empa - 24 april 2008 22:56

Äntligen hemma efter en lång dag på jobbet.


Såg matchen mellan djurgården och AIK via nätet. Synd att djurgården lyckades peta in en balja, enligt mig var det AIK som ägde matchen.


Över till något helt annat.

Imorgon ska jag eventuellt träffa malmgren för en öl på söder. Det beror lite på väder och vind men vi ska höras imorgon iallafall.




Kisses

Av Empa - 24 april 2008 19:29

Inga besökare här på jobbet så långt ögat når.

Jag sitter här ensam och är lätt och lagom uttråkad. Inte kan jag gå härifrån heller eftersom vi inte får stänga.

Jag hoppas att dom kommer snart.


Vad ska man göra för att underhålla sig själv?


Förslag?

Av Empa - 24 april 2008 14:53

har fått en fråga om Flisan har köpt hus i vidja.

Det har hon inte, hennes syster äger två hus och hon ska hyra det ena från och med måndag och hela sommaren framåt. Gissa vart jag kommer att hänga ;-)

Det enda kruxet är att det inte finns rinnande vatten och avlopp. det dom har är ett utedass och en pump. Charmigt =)


Flisan har dock redan förberett mig på att hon kommer att ringa mig när hon behöver duscha. det är helt okej då jag verkligen gillar hennes sällskap.




Av Empa - 24 april 2008 10:05

Idag är det torsdag på riktigt. (Ni som har läst två inlägg ner vet vad jag babblar om)

Solen skiner ännu en dag och det ska vi vara tacksamma för.

Idag är det jobb på schemat. Jobbar till 22.30 ikväll.


jag drömde om en konsert i stockholms underjord inatt. Nere vid hamnen. Diverse konstiga släktingar och vänner dök upp från olika håll och Dirty var skyddad av svenska underrättelsetjänsten.

På scen stod självklart Takida.

För att ta sig därifrån var man tvungen att åka med stora lastfartyg.

Skitskum dröm.



Nu är det iallafall dags för mig att starta dagen...



kisses


Skapa flashcards