Alla inlägg den 27 april 2008

Av Empa - 27 april 2008 20:42

Har faktiskt gjort lite saker i helgen för ovanlighetens skull.


I fredags blev det grillning och öl i solen. Malmgren kom förbi till Dirty och vi satt och snackade skit till sent på natten. Trevligt trevligt.


Igår (lördag) var jag till Flisan på jobbet och lunchade med henne sen drog jag vidare hem till mig för en uppfräschning inför kvällen. När jag var färdig med det drog jag hem till Dirty för att ta sällskap med henne till hockeyhallen i trångsund.

Där var det nämligen avslutningsfest som stod på schemat och jag och Dirty var "anställda" som bartenders. Det var ett tungt jobb då det var runt 150 personer där.

Det blev en hel del skratt och även en del flirtningar. Många trevliga människor och söta pojkar hängde där. (inte mig emot)

Vid tre rycket var det dags för oss att dra oss hemåt och vi hamnade hos Dirty där hon somnade på soffan och jag i sängen.


Idag har jag, Dirty och A varit runt och skokollat. Jag hittade ett par tygskor med döskallar, jätte söta.


Vad har ni gjort i helgen?



Kisses

Av Empa - 27 april 2008 11:15

Nej, jag har ingen söndagsångest. Eller kanske lite men det är inget jag vill skriva om just nu.

Kommer att skriva mer ingående om helgen i ett senare inlägg, men jag kan meddela att jag lever och att jag har haft en bra helg.


Bartending is the shit!

Ovido - Quiz & Flashcards