Alla inlägg den 28 april 2008

Av Empa - 28 april 2008 20:59

Här kommer bilden på mina nya skor.. Dom är inte riktigt jag men jag tyckte ändå att dom var coola och ett plus för bekvämlighet

Av Empa - 28 april 2008 15:36

Sitter just nu på jobbet och längtar hem till min soffa. Just nu är jag inne i en hemmakär period som inte verkar vilja ta slut.

Visst är det skönt att komma hem efter åtta timmar på jobbet men samtidigt känner jag mig så himla tråkig som åker direkt hem.


Ikväll är det Nigella express på tv4 klockan 19.30 Det ska jag se, är nämligen en riktig sucker för matprogram. 

Kanske även passar på att se cashmere mafia på tv3 ikväll (21.00). Har inte sett ett enda avsnitt av det ännu, tittar normalt inte så mycket på tv. Max 3 timmar i veckan. 



Tänkte att jag ska lägga upp en bild på mina fina nya skor sen när jag kommer hem också, så ni får se vad det är jag har köpt.



Nu ska jag återgå till mitt jobb... hörs ikväll!



Kisses


Ovido - Quiz & Flashcards