Direktlänk till inlägg 11 maj 2008

kvällstankar.

Av Empa - 11 maj 2008 22:45

Sitter här i soffan och gör absolut ingenting.

Det är söndag och jag har söndagarna som mina dagar då jag hänger ensam från tidig eftermiddag tills jag går och lägger mig. Varför kanske ni undrar? Jo för att jag behöver MIN tid då jag kan slappna av och ladda om batterierna.

Men nu har något förändrats. Jag vill inte vara ensam, för det är jag varje kväll ändå. Kvällarna som jag inte jobbar sent på har jag tidigare längtat till för då kan jag åka hem och chilla efter jobbet. Nu drar jag mig för det och flänger mellan både Dirty och Flisan. Stackarna som inte blir av med mig.


Det känns bara tomt och tråkigt även om jag har massor som skulle behövas göras i lägenheten, men jag finner inte motivation till att göra det.

Det känns som att det inte spelar någon större roll om jag har det städat och fint runt omkring mig för det är bara jag här ändå.


Nej, det är nästan så att man hoppas på att hitta en liten sommarflirt snart.

Om inte annat så bara för att ha lite sällskap.



Kisses



 
 
Ingen bild

Moster

12 maj 2008 11:21

Hej min kära! Kan inte du komma till mig och duscha när Flisan åker till sin syster? ;o(
/ Kramar från en moster som längtar efter sin systerdotter!

 
Ingen bild

Em

12 maj 2008 16:09

Jag har ju en dusch hemma. Fast jag skulle kunna komma förbi på lördag och hänga lite om ni inte har andra planer. Ring mig om inte jag har ringt dig =)
Kramar

 
Ingen bild

Moster

13 maj 2008 12:47

nu har moster lärt sig något nytt igen!!! jag undrar ju varför ingen svarar mig när jag skriver kommentarer på deras blogg, nu vet jag varför. man ska ju tydligen gå in och kolla på kommentarer igen. är ju inte så teknisk, som du vet. nej, du behöver ju inte duscha hos oss, men det var bara ett lockbete för att få träffa dig en sväng. kom och fika istället eller både och. jag tror vi är hemma på lördag. vi hörs. Ha det bra! / puss puss Moster

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Empa - 27 oktober 2009 10:28

Okej, nu har jag en fråga till er som läser den här bloggen?Varför hänger ni på den här bloggen istället för på min nya? Är den mer lättläst? Är den roligare (utan att jag har uppdaterat på typ år)? Varför? Snälla svara eftersom jag står lit...

Av Empa - 19 september 2009 19:31


    Den här bloggen och bloggportalen har blivit helt sjukt snygg. Snacka om uppsving. Det är nästan så att jag har lust att byta tillbaka igen.     Följ mig på: www.pempa.blogg.se ...

Av Empa - 28 maj 2009 12:11

Det är fortfarande relativt hög besökarstatistik på den här bloggen och jag har nu bestämt mig för att lägga ut den nya till er som fortfarande hänger kvar här. Så håll till godo och säg gärna vad ni tycker.   www.pempa.blogg.se     Kisses ...

Av Empa - 5 maj 2009 15:05

Nu har ni som ville ha den nya bloggadressen fått en inbjudan på facebook. Er som jag inte har på fb och som jag inte har mail till. Typ Maddeluskan, fråga my handy man.   Kisses ...

Av Empa - 27 april 2009 14:09

Nu ska ni som ville ha fått den nya bloggen mailad till er via facebook. jag skapade en grupp och bjöd in er som ville ha den nya.   marty, du kan kanske få den nya bloggen men jag vill inte att du ger ut adressen till någon annan då. Vill att den sk...

Ovido - Quiz & Flashcards